1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس محیط زیست در کردستان

نمایشگاه عکس محیط زیست در کردستان

نمایشگاهی از آثار عکاسی جمشید فرجوند فردا با موضوع محیط زیست و با عنوان : « وه ژیان زانستن » در محل نگارخانه حوزه هنری در شهر بیجار در حال نمایش است.
نمایشگاه عکس جمشید فرجوند فردا- کردستان بیجار به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که از هفته آخر خردادماه و به مدت ده روز به نمایش درآمد، تعداد ۳۰ قطعه عکس از حیات وحش و طبیعت استان و منطقه تاریخی دیار گروس به شکل رنگی و با چاپ دیجیتال در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته شده است.
جمشید فرجوند فردا متولد دی ماه سال ۱۳۴۰ و از جمله عکاسان استان کردستان است که با وجود برخورداری از تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی رشته نقاشی ، عکاسی مستند را با گرایش های اقوام و طبیعت قریب به سه دهه است که به شکل جدی و حرفه ای ، تجربه می کند.

ایشان عنوان نمایشگاه را نیز بر اساس احترام به فرهنگ کردزبانان و اهالی منطقه به زبان کردی به معنای « احترام به زندگی » برگزیده است .
نمایشگاه عکس محیط زیست با عنوان : « وه ژیان زانستن » به مناسبت گرامی داشت هفته جهانی محیط زیست برگزار شده بود که با شعار « احترام به زندگی » و با هدف معرفی قوچ و میش ارمنی منطقه بیجار و ایجاد کمپنی در راستای حمایت از این حیوانات بومی برگزار شده و با توجه به شرایط استقبال از نمایشگاه ، امکان دیدار از این عکس ها تا پایان روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه سال جاری تمدید شده است.

عکس های ارایه شده در این نمایشگاه به نفع حفاظت از حیوانات نامبرده شده و معرفی و حمایت از اینگونه های جانوری نادر به فروش رفته و هزینه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند همه روزه در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ از عکس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه حوزه هنری شهرستان بیجار در استان کردستان ، شهرستان بیجار ، خیابان شهدا ، ساختمان کتابخانه سابق واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « رمضان » در موزه عکسخانه شهر
پسین
آغاز کار اتاق فکر عکاسی در همدان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست