1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکاسان دُرج در گلستان

نمایشگاه گروهی عکاسان دُرج در گلستان

نمایشگاهی از آثار عکاسی تنی چند از عکاسان جوان استان گلستان در قالب گروه دُرج با عنوان پرتره های متفاوت از روز شنبه ۱۱ دی ماه در این استان برگزار می شود.
نمایشگاه پرتره مبین سمیعی و عکاسان گلستانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس هایی از ۷ عکاس را با موضوع پرتره هایی متفاوت در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش می گذارد.
تعداد عکس های این نمایشگاه بیست قطعه عنوان شده و اعضای تشکیل دهنده گروه دُرج را: مبین سمیعی، زهرا شهابی، شیرین شهابی، اهورا ابراهیمی راد، آشیل مفتاح، یگانه بیکی و مصطفی حقیقت تشکیل داده اند.
در متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: مجموعه پرتره های این نمایشگاه با دید متفاوت و تلفیقی از عکاسی و گرافیک برای ارائه اثار سورئال به ثبت رسیده است و گروه درج متشکل از عکاسان جوان با هدف ارائه ی الفبایی متفاوت از عکاسی،  فعالیت خود را با به نمایش گذاشتن پرتره های سوررئال رسمی می کند. عکاسان این گروه نوید برپایی نمایشگاه های متفاوت تری را در آینده بسیار نزدیک می دهند.

این نمایشگاه عکس ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۱ دی ماه جاری در نگارخانه تالار فخرالدین اسعد گرگانی گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه فخرالدین اسعد گرگانی در استان گلستان، شهر گرگان، واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس و چیدمان « نهست » در خانه هنرمندان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « باد صبا » در مالزی

به تازگي منتشر شده

فهرست