1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس اربعین در نگارخانه نگاه نو

نمایشگاه گروهی عکس اربعین در نگارخانه نگاه نو

نمایشگاه گروهی عکس اربعین با آثار نُه تن از عکاسان جوان استان همدان از پیاده روی اربیعن حسینی عصر روز سه شنبه ۲۸ دی ماه جاری در نگارخانه نگاه نو همدان گشایش می یابد.
اربعین در همدان به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع پیاده روی اربعین حسینی عکاسی و انتخاب و ارایه شده است .
عکس های این نمایشگاه گروهی با حمایت و پشتیبانی سازمان بسیج هنرمندان ایتان همدان و معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان برگزار شده است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده است: حمیدرضا امیری متین، سارینا الیاسی، عادل باخدا، مسعود رحیمی، مصطفی شیرمحمدی، مهدی شریفی، بهزاد علیپور، یونس کریمی و مهدی مرادی .

برگزارکننده در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه آورده است: هدف از برپایی نمایشگاه گسترش عکاسی این واقعه ی مهم جهانی است و ایجاد بستری برای استقبال بیش از پیش هنرمندان از این واقعه ی مهم…
نمایشگاه گروهی عکس اربعین ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۸ دی ماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸:۳۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه نگاه نو در همدان، آرامگاه بوعلی، پشت شهرداری واقع شده است.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
برگزیدگان سوگواره « از عاشورا تا اربعین » معرفی شدند
پسین
نقش مایه های عکاسی غزاله هدایت در « نگارخانه امکان »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست