1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس محرم و ایام عزاداری در اردبیل

نمایشگاه گروهی عکس محرم و ایام عزاداری در اردبیل

نمایشگاهی از آثار عکاسان اردبیل با موضوع سوگواران حسینی از روز دوشنبه دهم آبان ماه جاری در نگارخانه قوام الدین در اردبیل برگزار می شود.
همزمان با برگزاری هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و همایش فیلمسازان و عکاسان استان اردبیل، نمایشگاه گروهی عکس محرم و ایام عزاداری در این شهر برگزار می شود .
نمایشگاه عکس عکاسان اردبیل به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۲ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از ۱۷ عکاس اردبیلی به نمایش گذاشته خواهد شد.
محسن زارع مسول کانون عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و گردآورنده این رویداد پیرامون این نمایشگاه اظهار داشت: در نظر داشتیم با وجود توانمندی های تصویری در خیل جمعیت سوگواران حسینی شهر اردبیل و همچنین توانایی عکاسان این شهر نمایشگاهی را با مضامین مرتبط با این موضوع برگزار کنیم.
زارع ضمن اشاره به دریافت حدود یکصد قطعه عکس از متقاضیان حضور در این نمایشگاه عکس، خاطر نشان کرد: با شورای سیاست گزاری و ارزیابی آثار متشکل از میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوان، فردین تکرمیان معاون اجرایی کانون عکس، سعیده عدلی معاون انجمن سینمای جوانان استان اردبیل، محسن زارع مسئول کانون عکس انجمن و اساتید عکاسی استان: جاوید خدمتی ، داور علایی ، حسین ملکی و رضا خامسی آثار مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تعداد ۳۲ قطعه عکس در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری فدک در شهر اردبیل به نمایش درآمد.

اسامی عکاسان شرکت کننده در نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: جاوید خدمتی ، داور علایی ، حسین ملکی ، رضا زارع ، کامل روحی ، محسن زارع ، سجاد دادپور ، بهزاد جوادزاده ، فردین تکرمیان ، مرضیه بایرامی ، علی انوار ، رامین صحرایی ، فیاض بهپور ، بهرام خلیلی ، پویا پاشایی پور ، امین تکرمیان و محمد دشتی .

نمایشگاه عکاسان اردبیل ساعت ۱۷ روز دوشنبه دهم آبان ماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از این عکس ها دیدن کنند.
نگارخانه قوام الدین اردبیلی در شهر اردبیل، مجتمع فرهنگی هنری فدک ، بالاتر از میدان بسیج واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سفرنامه تور عکاسی چیلیک از نگاه و قلم همسفران
پسین
کتاب عکس « ۲۶ عکاس » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست