1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش دو مجموعه عکس در نگارخانه وصال شیراز

نمایش دو مجموعه عکس در نگارخانه وصال شیراز

نسرین عباسی - وصال شیراز نمایش دو مجموعه مستقل از هم از آثار عکاسی نسرین عباسی از روز جمعه ۱۵ مرداد ماه جاری در نگارخانه وصال شیراز انجام می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه مجموعه آثار « هستی پنهان » با نمایش ۱۱ قطعه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و مجموعه « ساردینیا » با نمایش ۱۱ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۱۰۰ سانتیمتر برگزار می شود.
در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آمده است : این نمایشگاه با هدف نگاه جدیدی به موضوعاتی که کمتر به آن پرداخته شده است و در نگاه اول شاید بسیار چرک و کثیف جلو کند اما در نگاهی عمیقتر به زیبایی های متعددی می رسیم.

نسرین عباسی متول سال ۱۳۷۲ استان فارس و دانش آموخته مقطع کاردانی رشته ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه سراسری دکتر شریعتی تهران و دانشجوی مقطع کارشناسی عکاسی تبلیغات در دانشکده خبر تهران است .

 

نسرین عباسی - وصال شیراز این عکاس جوان پیش از این ارایه با نمایشگاه های انفرادی عکس «انفرادی آداب و رسوم» در دانشگاه زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران (بهمن۱۳۹۴) و نمایشگاه عکس انفرادی «ساردینیا» در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران تهران (اسفند ماه ۱۳۹۴) را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

 

نمایش هر دو مجموعه عکس « هستی پنهان » و « ساردینیا » ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۵ مردادماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت . سایر علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از عکس های این ئو نمایشگاه دیدن کنند .

نگارخانه وصال در استان فارس، شهر شیراز ، چهارراه پارامونت واقع شده است .

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
احسان رافتی : ما در دوربین.نت خیلی خوشحالیم
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » در نگارخانه آریا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست