1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش عکس های موبایلی نوید احمدزاده در مشکین شهر

نمایش عکس های موبایلی نوید احمدزاده در مشکین شهر

عکس های موبایلی « نوید احمدزاده » با عنوان « ۱×۱ » از روز دوشنبه ۶ بهمن ماه جاری در نگارخانه اندیشه شهرستان مشکین شهر استان اردبیل به نمایش گذاشته می شود.
عکس های موبایلی در اردبیلبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۰ قطعه عکس در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر که تمامی آنها با دوربین عکاسی گوشی تلفن همراه عکاس ثبت شده اند به نمایش درمی آید.
  در بخشی از قاب نخست – استیتمنت – این نمایش گاه به قلم نوید احمدزاده آمده است :
« در یکی از روز های سرد زمستان ۹۳ بود که خانه ی یکی از دوستان جمع شده بودیم تا تصمیم بگیریم برای انجام کارهای بزرگ . هنگام رفتن ، دوست صاحب خانه یک گوشی موبایل به من داد و گفت : من گوشی جدیدی خریده ام و گوشی قبلی ام بدون استفاده مانده است این گوشی را بگیر مال تو . حالا نزدیک یک سال از آن روز می گذرد و شاید هیچ کدام ما به حرف هایی که آن روز زدیم عمل نکردیم ولی شاید این نمایش گاه شروع کوچکی باشد برای انجام کارهای بزرگ تر بعدی . »

نوید احمدزاده ، متولد ۱۳۷۳ مشکین شهر است و این نخستین نمایشگاه انفرادی عکاسی این جوان علاقه مند به شمار می رود .

نمایشگاه عکس های موبایلی «۱×۱ » ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۶ بهمن ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان ۱۲ بهمن ماه ز ساعت ۹ تا ۱۸ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه اندیشه، روز جمعه تعطیل است.
نگارخانه اندیشه مشکین شهر در استان اردبیل ، شهرستان مشکین شهر ، خیابان باهنر جنوبی ، مجتمع فرهنگی هنری اندیشه واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سومین پرسش نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک
پسین
« از عاشورا تا اربعین » در فرهنگسرای نور ابهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست