1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمودار مشارکت استان ها در جشنواره عکس وقف منتشر شد

نمودار مشارکت استان ها در جشنواره عکس وقف منتشر شد

در آستانه پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری، نمودار مشارکت عکاسان از استان های کشور منتشر شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در حالی که کمتر از دو روز دیگر فرصت شرکت و ارسال فایل به دبیرخانه پنجمین جشنواره عکس وقف، چشمه همیشه جاری باقی مانده است دبیرخانه این جشنواره با ارسال نمودار مشارکت استانی عکاسان از سراسر کشور به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک، بالاترین نرخ مشارکت عکاسان را از استان های سراسر کشور معرفی کرد.

در متن ارسالی از سوی این دبیرخانه آمده است: در حالیکه در آخرین روزها همچنان دریافت فایل عکس و آثار عکاسان به پنجمین دوره جشنواره ملی عکس وقف، چشمه همیشه جاری با موضوع وقف و ثمرات آن همچنان ادامه دارد، میزان مشارکت عکاسان از استان های مختلف کشور مورد تعیین سطح آماری قرار گرفت. این در حالی است که دبیرخانه در فرصت تنها ۴۸ ساعت مانده به پایان موعد دریافت فایل عکس متقاضیان شرکت در جشنواره عکس وقف، این نمودار را در اختیار عکاسان و علاقمندان قرار داد.

این اطلاعیه در انتها یادآور شد: علاقمندان می توانند تا پایان آخرین زمان از روز چهارشنبه ۲۰ اردی بهشت ماه همچنان آثارشان را در سایت جشنواره به نشانی: www.oghaffestival.ir بارگزاری کرده و ارسال نمایند .

استان تهران تا به اینجا بالاترین آمار ارسال آثار را ازآن خود کرده و بعد از آن استان همدان که میزبان این جشنواره می باشد دومین استان با ارسال بالا از سویشرکت کنندگان تعیین شده است. بعد از استان های تهران و همدان، استان های: فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در رتبه های بعدی این نمدار قرار گرفته اند.
امید است با تداوم برگزاری چنین جشنواره هایی شاهد یکدلی و همبستگی هر چه بیشتر اهالی ایران زمین باشیم و اقوام مختلف در شهر های مختلف همواره در کنار هم در چنین رویداد های فرهنگی شرکت کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
روستاهای اصیل کُردنشین کردستان میزبان عکاسان شدند
پسین
چاپ دوم کتاب « نمادها و نشانه ها » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست