1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نیشابور، میزبان جشنواره ملی عکس سلامت

نیشابور، میزبان جشنواره ملی عکس سلامت

شهر نیشابور، میزبان نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت می شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی وخدمات درمانی نیشابور در نشست خبری نخستین جشنواره فیلم وعکس سلامت گفت: ما از شهریور ماه مشغول برنامه ریزی حرکتی در سطح کشوری در زمینه برگزاری این جشنواره هستیم که طی آن هماهنگی لازم با وزارتخانه بهداشت و درمان، استانداری خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر نیشابور صورت گرفته است.

فراخوان جشنواره سراسری عکس سلامت نیشابور

دکتر محسن عظیمی نژاد در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشنواره فیلم و عکس سلامت برای نخستین بار در کشور به میزبانی نیشابور برگزار می شود.
سازمانهای مختلف درصددند تا پیام خود را به دنیا از طرق مختلف برسانند و مهمترین وسیله ای که برای اطلاع رسانی کارآمد است، هنر می باشد.

رئیس نخستین جشنواره سراسری فیلم و عکس سلامت تاکید کرد: آموزش بهداشت، اصلی ترین دغدغه ما در ارتقای سلامت مردم است و مهمترین راهکار آن نیز حوزه فیلم و عکس است.

او با بیان اینکه «سلامتی حق مردم است» توضیح داد: بهداشت از تولد تا مرگ با زندگی مردم است و افزایش امید به زندگی شاخصی برای توسعه کشور است که ما رقمی پایین داریم. امید به زندگی در کشورهای پیشرفته برای مردان ۸۲ سال است و برای زنان ۸۵ سال، اما در کشور ما شاخص امید به زندگی برای مردان ۶۹ و برای زنان ۷۲ سال است.
دکتر عظیمی نژاد خاطر نشان کرد: با گسترش آموزش سبک زندگی سالم به شهروندان می توان امید به زندگی را در جامعه ارتقا داد و امیدواریم که این جشنواره، دستاوردهای مناسبی برای مردم جامعه ما داشته باشد و بر ارتقای سبک زندگی ایشان اثرگذار باشد.
وی همچنین عکاسان و فیلمسازان را دعوت کرد تا اجرای طرح تحول سلامت را نیز در قاب نگاه هنری خویش به رشته بررسی و ارزیابی درآورند.

پیشین
گزارش دبیر سیزدهمین دوسالانه عکس ایران
پسین
« تهران، واقعیت افزون شونده » در نگارخانه آرته

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست