1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. همسفران تور عکاسی چیلیک عازم شیراز شدند

همسفران تور عکاسی چیلیک عازم شیراز شدند

همسفران شصت ونهمین کارگاه عکس و تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) عصر روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه جاری عازم شهر شیراز شدند.
پایگاه عکس چیلیک(Chiilick.com) پس از گذر از نخستین دوره تورهای عکاسی و برگزاری نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، شصت ونهمین تور عکاسی این رسانه را به مقصد شهر فرهنگ و هنر ” شیراز ” واقع در استان فارس برگزار نماید.
مطابق با هماهنگی های انجام گرفته با سازمان ها و سایر نهادهای فرهنگی، هنری متولی امور، همسفران پس از حضور در منطقه مقصد، در زمان های مشخص و شرایط نوری مناسب، عکاسی خود را از مسجد نصیرالملک آغاز و پس از آن عازم سومین حرم اهل بیت در کشور، آستان مقدس احمدابن موسی الکاظم(ع) شده و نرگس زار، سحرگاه حافظیه، سعدیه، مجموعه زندیه، دروازه قرآن، روستاهای هدف، تخت جمشید و پاسارگاد و… از دیگر مقاصد عکاسی گروه می باشد.

 « شیراز » مقصد آتی همسفران تور عکاسی چیلیک از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

تمامی همسفران این تور عکاسی نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان مشارکت در فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک برخوردارند.
لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: طلوع در کویر مرنجاب، روستاهای کردستان، طبیعت و مناظر اردبیل، عشایر شهرکرد و بازفت، کوره های آجرپزی و مزرعه آفتابگردان، طبیعت زندگی در دشت کلیبر، کوهپیمایی و عکاسی تا قله توچال، طبیعت جنگلی ماسال، تالاب های انزلی و میانکاله، تفرش، پلور، غار رودافشان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، ماهیگیری آمل، شهرک تاریخی ماسوله، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ (مسئول تور۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی طبیعت الندان ” ایـنجـا ” کلیک کنند.

پیشین
عابدینی: بیان هنر، راهکاری برای افزایش آگاهی جامعه است
پسین
هر عکس در جشنواره بهارنارنج ساری، یک صدهزارتومان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست