1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پایگاه عکس خبری دوربین ، برترین پایگاه عکاسی کشور شد

پایگاه عکس خبری دوربین ، برترین پایگاه عکاسی کشور شد

پایگاه عکس خبری دوربین دات نت در هشتمین دوره جشنواره وب ایران در سال جاری به عنوان برترین سایت عکاسی کشور شناخته شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، سایت خبری و آژانس عکس دوربین.نت در سال ۱۳۹۴ و در هشتمین دوره برگزاری جشنواره وب ایران در بین تمامی وبگاه های فعال در حوزه عکس و عکاسی در کشور عنوان برترین پایگاه را از ان خود کرد .

پایگاه خبری دوربیندر مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره وب ایران که با حضور بنیانگذاران و فعالان وب ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد این سایت هم از نظر هیات داوران جشنواره و هم از نظر مردم در دو بخش به عنوان برترین سایت عکاسی این جشنواره در سال ۹۴ شناخته شد.

سایت های استدیو برعکس، دوربین.نت، فوتوبلاگ حسن الماسی، پیک یاب، گالری عکاسان حرفه ای ایران – ۱PIX کاندیداهای هشتمین دوره جشنواره وب بودند که در نهایت از نظر داوران عنوان برترین سایت سال در حوزه عکس و عکاسی به پایگاه خبری دوربین.نت اختصاص یافت.

لازم به یادآوری است که در سال گذشته نیز در هفتمین جشنواره وب سایت های ایران دوربین.نت عنوان برترین سایت عکاسی را از نظر هیات داوران از آن خود کرده بود.
پایگاه عکس خبری دوربین به مدیرمسئولی احسان رافتی از بهمن ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت ازمایشی خود را آغاز کرد و از فروردین ماه سال ۱۳۸۴ به شکل رسمی حضور خود را در عرصه سراسری اعلام نمود.

مدیریت این پایگاه عکس خبری و اطلاع رسانی را احسان رافتی عهده دار است. رافتی متولد مهرماه سال ۱۳۶۰ و دانش آموخته رشته عکاسی خبری و گرافیک مطبوعاتی از دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک کسب این موفقیت را به جناب آقای احسان رافتی و همکاران ایشان: حمیدرضا معدنی، محمد نوروزی، منصور ملکی، سبحان فرج وند، احسان طالب زاده، فربد پهلوان، سعید کیایی، حامد ایلخان، حسین جلالی، احسان صباغی، اسماعیل حق پرست، رویا خمارلو، طلا طاهرنیا و ساناز اصباح و همچنین گروه عکاسان همراه و مخاطبین این پایگاه تبریک و شادباش می گوید و آرزوی سلامتی و کسب موفقیت هایی متعالی تر را در مسیر عکاسی کشور برای ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تور عکاسی چیلیک در تالاب میانکاله برگزار شد
پسین
مجموعه عکس « انتهای زمین » به مازندران رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست