1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزشی عکاسی در کلیبر برگزار می شود

کارگاه آموزشی عکاسی در کلیبر برگزار می شود

کارگاه آموزشی عکاسی در شهرستان کلیبر با حضور دو تن از عکاسان و مربیان آموزشی با تجربه استان اردبیل در شهرستان کلیبر برگزار می شود.

 

کارگاه آموزشی عکاسی کلیبر ملکی خدمتیبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر و با همکاری انجمن هنر عکاسی شهرستان، کارگاه آموزشی عکاسی با حضور مدرسین برجسته کشوری ، حسین ملکی و جاوید خدمتی برای متقاضیان و علاقه مندان برگزار می شود.

در این کارگاه که بعد از ظهر روز پنج شنبه ۲۳ اردی بهشت ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار می شود به دو موضوع مکاشفه در عکاسی و مجموعه عکس پرداخته می شود.
حسین ملکی دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران و با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و هنرستان های استان اردبیل می باشد. جاوید خدمتی دیگر مربی این کارگاه اموزشی ، دانش آموخته مقطع کارشناس رشته ارتباط تصویری با بیش از ۱۶ سال سابقه عکاسی و تدریس و صاحب ده ها مقام کشوری در زمینه هنر عکاسی است .
تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی از امتیاز برخورداری از گواهی حضور در این امکان برخوردار خواهند بود.
برگزارکننده به دلیل محدودیت ظرفیت و برنامه ریزی مناسب دعوت کرده است تا تمامی علاقه مندان و متقاضیان برای ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر مراجعه کرده و یا با شماره ۴۴۴۴۰۵۵۱ (در شهرستان کلیبر) تماس حاصل نمایند.

پیشین
تور عکاسی چیلیک از « اسالم و خلخال » گذشت
پسین
آثار عکاسان محیط زیست در گردهمایی دانشجویی حامی محیط زیست

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست