1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزشی ویرایش فایل عکس طبیعت در همدان

کارگاه آموزشی ویرایش فایل عکس طبیعت در همدان

کارگاه آموزشی ویرایش فایل عکس طبیعت در دو نوبت صبح و عصر هفتم مردادماه در همدان برگزار می شود.
کارگاه آموزشی ویرایش فایل عکس طبیعت در همدان دبیر کارگاه ملی ویرایش عکس های طبیعت، با اعلام این خبر اظهر داشت:این گردهمایی تخصصی، با همکاری جهاد دانشگاهی واحد همدان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و با حضور چهره های شاخص عکاسی طبیعت و مناظر طبیعی ایران برگزار می شود.
یاسر هاشمی دلباز در ادامه به بخش اعظمی از میهمانان این کارگاه اشاره کرد و گفت: مدعوین به این کارگاه از سایر استان های کشور هستند و تعدادی هم از کشور کانادا و عراق در این نشست آموزشی حضور خواهند داشت.
مدرس بین المللی کارگاه آموزشی ویرایش عکس های طبیعت خاطرشان ساخت: جدیدترین فنون طراحی و ویرایش عکسهای طبیعت در محیط فرمت خام را در این گردهمایی تشریح خواهیم کرد تا بهینه سازی کیفیت آثار عکاسان را شاهد باشیم.
دلباز همچنین با اشاره به اینکه این کارگاه  شامل نشست های جانبی از جمله نشست با عکاسان مطرح کشور ، نشست پرسش و پاسخ هنرجویان خواهد بود، افزود: تکنیک های برتر برای نخستین بار در یک کارگاه تخصصی بررسی و تبیین میشود.
وی در ادامه تصریح کرد: با همکاری جهاد دانشگاهی واحد همدان موفق شدیم هزینه حداقلی را برای هنرجویان در نظر بگیریم و همچنین به شرکت کنندگان هم از سوی جهاد دانشگاهی کشور گواهی نامه شرکت در کارگاه  اعطا کنیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هنرجویان رشته عکاسی در اثنای تمرین عکاسی با دریافت نکات آموزشی و ویرایشی بتوانند هم رده با عکاسان بین المللی پیشرفت کنند.
کارگاه ویرایش عکس های طبیعت در همدان در تاریخ هفتم مرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
محل برگزاری این کارگاه در شهر همدان ، بلوار آیت ا.. کاشانی، کوچه جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی استان همدان، سالن اجتماعات معرفی شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکاسان تبریزی در کنار عشایر ارسباران عکاسی کردند
پسین
نمایشگاه عکس « آذرخش » پیمان حامدی در تبریز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست