1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه دو روزه عکاسی در موزه عکسخانه شهر

کارگاه دو روزه عکاسی در موزه عکسخانه شهر

کارگاه دو روزه عکاسی با حضور کامران عدل و کاوه فرزانه در محل موزه عکسخانه شهر برگزار می شود.

موزه عکسخانه شهربه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، موزه عکسخانه شهر در کارگاهی دو روزه پذیرای دوتن از عکاسان ایرانی است تا با طرح برخی مباحث کارگاهی نظری را با حضور علاقمندان به هنر عکس و عکاسی داشته باشد.
در کارگاه نظری نخست که روز یکشنبه ۸ اسفندماه برگزار می شود کامران عدل حضور یافته و به عنوان یکی از عکاسان نامدار ایرانی با وجود نمایشگاهی از عکس هایی که برگزار کرده، از شش دهه فعالیت عکاسی و تجربه های شخصی اش پیرامون عکس ها و تجربه های زیسته اش با حاضرین به گفت و گو خواهد پرداخت.
کامران عدل متولد مرداد ماه سال ۱۳۲۰ در تهران و دانش آموخته عکاسی از هنرستان عکاسی در پاریس است و تجربه های شگفت آوری را در عرصه های هنر عکاسی داشته است. تجربه هایی که از سویی با شخصیت کامران عدل گره خورده و از سر جسارت و خلاقیت است و از سویی نسبت به اِشراف اطلاعاتی که ایشان بر حوزه کاری خود در عکس و عکاسی دارد. انتخاب مضامین عکاسی و شکل پرداختن به هر یک از موضوع ها در عکس هایی که ایشان در طی نمایشگاهی که از عکس های ایشان دیده شده است گواه بر این نکته است. از عدل تاکنون کتاب هایی با عناوین: « آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند »، «اجرای نقش در کاشیکاری ایران»، «بازارهای ایرانی»، «خط بنایی»، «سفارت ایتالیا در تهران»، «گذری به چهار محال و بختیاری»، «یاد باد، آن روزگاران یاد باد» (معماری شیراز) منتشر شده است.

کارگاهی را که موزه عکسخانه شهر برای روز دوم انتخاب کرده است با موضوع نقد عکس و خوانش اثر است که کاوه فرزانه به آن خواهد پرداخت.

کارگاه های نظری موزه عکسخانه شهر در روزهای یکشنبه ۸ اسفند و دوشنبه ۹ اسفند ماه راس ساعت ۱۶:۳۰ در محل موزه عکسخانه شهر برگزار خواهد شد و حضور برای سایر علاقمندان آزاد و رایگان است.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفتم تیر، خیابان بهارشیراز، میدان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « در حوالی زمستان » در نگارخانه ملل
پسین
« عکس فروشی واحد چهار » بانوان عکاس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست