1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه ویرایش عکس در همدان برگزار شد

کارگاه ویرایش عکس در همدان برگزار شد

کارگاه آموزشی نظری ویرایش عکس پرتره طی دو نوبت زمانی از سوی مربی این کارگاه « یاسر دلباز » و با استقبال مناسبی از سوی علاقه مندان و عکاسان در شهر همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، کارگاه نظری روتوش عکس پرتره توسط یاسر هاشمی دلباز از مدرسین نرم افزار و عکاسان جوان استان همزمان با آخرین پنجشنبه اردی بهشت ماه سال جاری در همدان برگزار شد.

در کارگاه آموزشی یک روزه روتوش و ویرایش عکس پرتره که در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنج شنبه ۳۱ اردی بهشت ماه سال جاری در محل سالن همایش های سازمان دانش آموزی استان همدان دایر شد، علاقمندان به علم و هنر ویرایش از استان های مختلف با جدیدترین ترفندها و فنون روز دنیا در مهارت بازسازی بافت های چهره آشنایی کامل یافتند.
کارگاه نظری ویرایش عکس پرتره در همدان یاسر دلباز

بیش از ۲۵۰نفر از ویرایشگران مطرح پرتره نگار در این کارگاه گردهم آمدند تا شاخص های کیفیت در پنل های جدید و تکنیکال نرم افزار فتوشاپ را بهتر شناخته و مهارت خود را ارتقا دهند.

کارگاه آموزشی روتوش کاری از گروه آموزشی و هنری دلباز به هنرآموزان خود در این گردهمایی گواهی شرکت از موسسهICS کانادا و همچنین یک لوح فشرده حاوی ابزارهای جدید ویرایش ارائه کرد.

گفتنی است یاسر هاشمی دلباز متولد ۱۳۶۱ در شهر همدان، تحصیلات تکمیلی مهندسی انفورماتیک- دارای دیپلم ارتباط تصویری (گرافیک) از CAVENDISH کشور انگلستان ، مدرک مستر گرافیک از BRAINBENCH آمریکا و از معدود دارندگان مدرکACE ADOBE در ایران و نیز دارای مدارک متعدد در زمینه عکاسی و مهارت های گرافیکی از موسسات خارج از کشور است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایش آثار عکاسان پایگاه عکس چیلیک در همایش ملی کرفتو
پسین
هشتمین پرسش نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست