1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کسب رتبه نخست کنکور عکاسی توسط دانشجوی عکاسی

کسب رتبه نخست کنکور عکاسی توسط دانشجوی عکاسی

کسب رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد عکاسی توسط علی رضا فاتحی دانشجوی کارشناسی عکاسی انجام گرفت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، علیرضا فاتحی دانشجوی کارشناسی رشته عکاسی دانشگاه هنر موفق به کسب رتبه نخست مقطع کارشناسی ارشد کنکور رشته عکاسی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ شد.
علی رضا فاتحی - رتبه نخست کنکور عکاسی فاتحی متولد دی ماه سال ۱۳۶۷ از شهر گنبدکاووس استان گلستان و از جمله دانشجویان ورودی سال ۱۳۸۹ به دانشگاه هنر است. وی با وجود چندین سال تحصیل در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نهایت انصراف خود را از مهندسی اعلام و به سوی هنر روی آورد.
علی رضا فاتحی مقطع کارشناسی هر رشته ای را دوره پایه و آموزشی موثر می داند که در دوره سپری شده خود را مدیون اساتیدی چون: محمد خدادادی مترجم زاده مدیریت گروه عکاسی دانشگاه هنر ، رضا نبوی و سروش کیایی از اساتید عکاسی دانست که در امر آموزش صحیح مباحث فنی مسلط و موثر عمل کردند. فاتحی از فرهاد سلیمانی و حسن خوبدل هم به عنوان کسانی نام برد که با صرف زمان و دلسوزی لازم در مسیر شکوفایی هر چه بیشتر دانشجویان در محیط دانشگاه گام برمی دارند.

این دانشجوی عکاس و علاقمند به پژوهش از طریق کنکور هنر سال ۱۳۸۹ به رشته عکاسی دانشگاه هنر راه یافت و حوزه عکاسی را با وجود ویژگی هایش ، جذاب یافت.
علیرضا فاتحی ضمن ابراز رضایت از کسب رتبه نخست در کنکور رشته عکاسی در گفت وگو با پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت: در سال ۱۳۹۳ فارغ التحصیل شدم و با یک سال تأخیر در سال ۹۵ کنکور کارشناسی ارشد رو دادم و قبول شدم. ابتدا نمی خواستم در فضای دانشگاهی بمانم، ولی بعد از این که مدتی در بازار آزاد کار کردم، متوجه شدم که علاقه‌ام تحقیق و پژوهش است و هر چند هم که دانشگاه کمی و کاستی‌های خودش را دارد، اما می‌شود گفت که تقریبا تنها جایی است که فضای لازم را برای این نوع از فعالیت در اختیار قرار می‌دهد.

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک کسب این موفقیت را به این عکاس جوان و دانشجوی موفق و اساتید و دانشجویان گروه عکاسی دانشگاه هنر تبریک گفته و کسب مراتب دانش و هنر و اخلاق را دوشادوش هم در طی دوره تحصیل برای ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس موبایل در رشت
پسین
گرامی داشت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه عکس « با حماسه سازان »

به تازگي منتشر شده

۴ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • تبریک میگویم.
    اما باید توجه داشت که سیستم گزینش رشته عکاسی در مقطع ارشد بسیار ناعادلانه می باشد بدلیل آنکه که در این رشته آزمون یا پروژه عملی جهت ستجش توانایی و استعداد داوطلب وجود ندارد (برخلاف رشته های دیگر شاخه هنر چون نقاشی و گرافیک و سینماو….که پروژه عملی دارند)و فرد با مطالعه چند کتاب نظری و فنی عکاسی و البته زبان بالا ی ۵۰ رتبه زیر ۱۰ اورده و پذیرفته میشود حتی ممکن است یکبار هم دوربین در دست نگرفته باشد!
    شخصا چنین افرادی را می شناسم
    نتیجه آن خروجی فارغ التحصیلانی است بدون استعداد و انگیزه لازم.

    پاسخ
  • اگر امکانش هست از آقای فاتحی بپرسید چه منابعی برای کنکور خوندن.
    چون من میخوام شروع کنم برا خوندن ارشد ولی متاسفانه نمیدونم چه منابعی رو باید بخونم.
    با تشکر

    پاسخ
  • من واقعا به عکاسی فوق العاده علاقه دارم و میخوام موفق بشم
    لطفا با معرفی منابع و روش ها راهنمایی کنید

    پاسخ
  • زهرا هاشمی
    ۲۶ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴

    با سلام اقای علیرضا فاتحی
    میشه لطف کنید منابعی ک خوندید رو در اختیار ماهم بزارید و راهنمایی کنید ومن هم واقعا به عکاسی فوق العاده علاقه دارم دوس دارم تو این حرفه موفق بشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست