1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گزارش اختتامیه دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی

گزارش اختتامیه دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی

دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی ، آیین اختتامیه این دور از جشنواره را غروب روز سه شنبه یکم دی ماه جاری برگزار و با معرفی عکاسان برگزیده هیات داوران به کار خود پایان داد .
سرمایه اجتماعی رشت به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی با حضور مدیران و مسئولان استانی ، عکاسان برگزیده و محلی در سالن شهید رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء شهرستان رشت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم نسیم طواف زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران پیرامون انگیزه و اهداف راه اندازی این جشنواره نکاتی را برای حاضرین بیان کرد و با نام بردن از هجمه های محیطی آشکار و پنهان، سرمایه های اجتماعی جامعه امروزی مان را در محورهای دین، اجتماع، اخلاق و انسانیت متذکر شد و تاثیرات مخرب این هجمه ها را برای نسل های امروز و فردای جامعه نگران کننده خواند .
ایشان به ضرورت اطلاع رسانی و اگاهی و شناخت رفتارهایی که با عنوان سرمایه اجتماعی و ارزش های اخلاقی ، معنوی و انسانی در جامعه از آن یاد می کنیم هم اشاره ای کرد و اعتماد به رسانه ای چون عکس را به عنوان ارایه ای تصویری و باورمند از جمله روش های تاثیر گذار در عرصه مقابل با هجمه ها یاد کرد و برگزاری دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی را در راستای این باوردانست .

سرمایه اجتماعی رشتسپس فاطمه ارمک دبیر اجرایی جشنواره به جایگاه دعوت شد و گزارشی را از روند کار جشنواره و آمار فایل های رسیده و داوری شده و راه یافته به نمایشگاه دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی ارایه کرد.
« یونس رنجکش » سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان ، « قربانعلی محمدی پور » مدیر اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان و « محمد حسن پور » ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از جمله میهمانانی بودند که در این مراسم حضور یافتند .

در ادامه محمد شباب گلچین به نمایندگی از طرف هیات داوران دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی : کریم ملک مدنی ، داود عامری و محمد شباب گلچین ، بیانیه هیات داوران را خواند(+) و سرانجام عکاسان برگزیده گروه داوری معرفی و با حضور در جایگاه، جوایز خود را دریافت کردند .

عکاسان برگزیده به این ترتیب تعیین و معرفی شدند :
رتبه نخست: امیر بهروزی راد از استان خراسان رضوی(شهر رشت)، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی معادل پانزده میلیون ریال
رتبه دوم: مهدی طاهری از استان تهران(شهر تهران)، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی معادل ده میلیون ریال
رتبه سوم: علی حسنعلی زاده از استان خراسان رضوی(شهر قوچان)، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی معادل پنج میلیون ریال
جایزه ویژه تقدیر از مجموعه عکس: داوود ایزدپناه از استان کهگیلویه و بویراحمد(یاسوج)، لوح تقدیر و جایزه نقدی معادل سه میلیون ریال
تقدیر از سوی موسسه سبزکاران: مرتضی رفیع خواه از استان گیلان(شهر رشت)، لوح تقدیر و جایزه نقدی معادل سه میلیون ریال
AMIN3456همچنین به پاس پشتیبانی رسانه ای ویژه و نشر مداوم و مرتب اخبار تخصصی ارسالی از سوی دبیرخانه از مدیرمسئول پایگاه عکس چیلیک با اهدای لوح و تندیس ، تقدیر به عمل آمد .
پایان بخش برنامه های این اختتامیه گشایش نمایشگاه عکس های راه یافته توسط مدیران حاضر در مراسم بود که پس از افتتاح و دیدار از عکس ها، عکس گروهی عکاسان و مدیران و حاضرین در سالن نمایشگاه به ثبت رسید و در نهایت با پایان یافتن این  برنامه ، پرونده تعهدات اجرایی دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی بسته شد .

برای مشاهده گزارش تصویری مراسم « ایـــنجــــا » کلیک کنید.
عکس ها از: عباس علی زاده

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
بیانیه هیات داوران دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی
پسین
فراخوان چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری وقف، چشمه همیشه جاری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست