1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. گزارش خبرنگار ایسنا از ۶۶ عکس هسته‌ای در نمایشگاه مطبوعات

گزارش خبرنگار ایسنا از ۶۶ عکس هسته‌ای در نمایشگاه مطبوعات

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) –

1446897565055_Mohammad Reza Nadimi-11.jpg

در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات علاوه بر غرفه‌ها که هر کدام متعلق به یک رسانه هستند، دو نمایشگاه عکس نیز دیده می‌شود تا بتواند به شیوه‌ای جدید عکاسی مطبوعات را به مردم معرفی کند.

این دو نمایشگاه عکس با دو موضوع توافق هسته‌ای و عکس‌های منتخب اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران توانسته است تاکنون تعداد زیادی از افراد حاضر در نمایشگاه مطبوعات را به خود جذب کند.

به گزارش خبرنگار بخش رسانه ایسنا، کمی جلوتر از درب اصلی شبستان مصلای امام خمینی (ره) نمایشگاه عکس توافق هسته‌ای به چشم می‌خورد.

در نمایشگاه عکس توافق هسته‌ای ۶۶ عکس را از ۱۳ عکاس مطبوعاتی از زمانی که محمدجواد ظریف (وزیر امور خارجه) وزارتخانه را تحویل گرفت تا پایان مذاکرات هسته‌ای و رسیدن به توافق هسته‌ای به نمایش گذاشته شده است.

همچنین نمایشگاه آثار منتخب اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران عکس‌هایی را با موضوعات مختلفی چون اجتماعی، صنعتی، ورزشی و … به صورت جداگانه به نمایش گذاشته است.

به منظور آشنایی بیشتر با هدف برگزاری این نمایشگاه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات خبرنگار ایسنا با کاووس صادق‌لو رییس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران گفت‌وگو کرد.

صادق‌لو که در ورودی نمایشگاه عکس توافق هسته‌ای نشسته است درباره داستان این نمایشگاه عکس می‌گوید: تلاش کردیم تا تمام مسائلی که دست به دست هم دادند تا در مدت دو سال توافق هسته‌ای شکل بگیرد را در قالب عکس‌ روایت کنیم.

او با بیان اینکه هدفمان این بود که عکس‌ها را از حالت رسمی خارج کنیم و به سمت حواشی این اتفاق بزرگ ببریم، خاطرنشان می‌کند: تمام حواشی مربوط به توافق هسته‌ای را از حضور خود خبرنگاران گرفته تا محل مذاکرات، هیات‌های حاضر و شادی مردم در ایران را پس از حصول توافق به تصویر کشیده شده است.

او همچنین درباره نمایشگاه عکس آثار منتخب اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران می‌گوید: یکی از اتفاقات بدی که در فضای عکاسی مطبوعاتی افتاده است این است که به عکاسان مطبوعاتی می‌گویند عکاسان خبری؛ یعنی در واقع شاخه‌ای از عکاسی مطبوعاتی را همیشه به عنوان موضوع اصلی خطاب می‌کنند. ما تلاش کردیم تا در این نمایشگاه شاخه‌های مختلف عکاسی مطبوعاتی را نشان دهیم تا برای مخاطبان به نوعی آموزشی نیز باشد.

صادقلو همچنین از برگزاری نمایشگاه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از ۱۷ تا ۲۲ آذرماه امسال در خانه هنرمندان خبر داد.

انتهای پیام

پیشین
امروز عکاس مستند اجتماعی و خبری باید به عمق زندگی مردم برود
پسین
اگر می‌خواستم معروف شوم هنرپیشه می‌شدم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست