1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گزارش نشست هم اندیشی سومین مسابقه نگاه سرخ

گزارش نشست هم اندیشی سومین مسابقه نگاه سرخ

نشست هم اندیشی سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ با حضور اکبر ترکان برگزار شد.
به گزارش ” پایاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه این مسابقه، جلسه هم اندیشی سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهر گرگان با حضور اکبر ترکان مشاور ارشد رییس جمهور و جواد طبرسا مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن برگزار شد.
مشاور ارشد رییس جمهور گفت: برگزاری چنین مسابقه ای که تکیه اصلی آن بر هنر است و در سطح ملی برگزار می شود حرکتی نو و قابل تقدیر است. عکاسی به عنوان یکی از هنر های هفتگانه مطمئنا می تواند موثر واقع شود.

گزارش نشست هم اندیشی سومین مسابقه نگاه سرخ

اکبر ترکان افزود: تمامی امور و همکاری ها را به حجت الله عامری نایب رییس اول نظام مهندسی ساختمان کشور واگذار می کنیم و وی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در این مسابقه معرفی می کنم تا در این حوزه همگام با کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گام بردارند و در برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنند.
سپس مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن ضمن تقدیر از حاضران در جلسه گفت: در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این مسابقه به ثبت رسیده است که آن قدمی بزرگ برای استان است.
جواد طبرسا افزود: یکی از تفاوت های این دوره با دوره های پیشین اضافه شدن معماری ایرانی- اسلامی در آیین محرم به بخش های مسابقه است.
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن خاطر نشان کرد: پخش نماهنگ ویژه مسابقه از شبکه های سراسری و استانی را در دستور کار خود داریم.
مدیر اجرایی سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ: در برگزاری سومین دوره این مسابقه در تلاش هستیم تا کیفیت و همچنین کمیت آثار ارسالی با توجه به تبلیغات وسیع افزایش یابد.

پیشین
طرح اردوی عکاسی سومین مسابقه ملی نگاه سرخ
پسین
فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس « راه و بی راه »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست