1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. گشایش نمایشگاه عکس کویر در سبزوار

گشایش نمایشگاه عکس کویر در سبزوار

منتخب آثار عکاسان پایگاه عکس چیلیک با موضوع عکس کویر در قالب نمایشگاه گروهی انتهای زمین عصر روز یکشنبه پنجم دی ماه جاری در استان خراسان رضوی و شهر سبزوار گشایش یافت.
در برنامه گشایش نمایشگاه عکس #انتهای_زمین که با حضور مدیران و اساتید و عکاسان و علاقمندان در نگارخانه امیرشاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار همراه بود ابتدا استاد ماستیانی روبان نمایشگاه را گشود و در ادامه عکاسان دوشادوش هنرجویان و علاقمندان از این نمایشگاه دیدار کردند.
در طی زمان دیدار از عکس ها مهندس جلال تعصبی عضو شورای شهر سبزوار، دکتر محمودرضا سلیمانی رئیس اداره میراث فرهنگی سبزوار نیز حضور یافته و از عکس ها دیدار کردند.
تنی چند از عکاسان خطۀ سبزوار نیز همچون: محمود حیطه، سیدمحسن مهری، علی دلک آبادی، سیدعلی حسینی فر، سجاد یوسفی، بهروز اکبری، سیامک خیرخواه، محبوبه علوی، سعید ایروانی، ایرج خسروانی، محمد ایوبی، فرید ایوبی، مسعود دلبری، سارا حسین آبادی و … در آیین گشایش نمایشگاه عکس انتهای زمین حضور یافتند و در خلال دیدار از عکس ها گعده هایی برای گپ و گفت پیرامون عکس ها به نقاط حُسن و برخی ضعف ها اشاره هایی داشتند.

پیشین
مراسم اختتامیه چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات
پسین
گشایش نمایشگاه عکس فرش فراهان

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اعظم حشمتي
    ۰۶ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۴۶

    در تمام دنیا نمایشگاه های عکس برای بیشتر دیده شدن با هزینه های فراوان به شهرها و کشورهای مختلف برده می شود.
    این مهم در ایران برای اولین بار با مجموعه عکس های نمایشگاه انتهای زمین به همت و پشتیبانی پایگاه عکس چیلیک اتفاق افتاده است و در حال جریان است.
    به تلاش و پشتیبانی جناب سروری بزرگوار دست مریزاد گفته و موفقیت های بیشتری برای دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک و همکاران و عکاسان انتهای زمین آرزومندم.

    پاسخ
  • چیلیک به مثابه پنجره امید است، هر لحظه که صدایش یه گوش می رسد همنوا با افق های روشن است، حاصلش نور است و درک هنر است و قلب هنر است.
    چیلیک رنگ است، دامان هنر را می آمیزد، امید ساز است و محورش عشق است.
    چیلیک بواقع در انتهای زمین درخشید، نشان داد که می توان با هم بود و با هم رشد کرد.
    چیلیک محصول یک قلب پاک است و حاصلش یک نسل پاک…
    چیلیک مستدام باد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست