1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. یادگیری فرایند عکاسی با کتاب جامع عکاسی دیجیتال

یادگیری فرایند عکاسی با کتاب جامع عکاسی دیجیتال

منبع: ایسنا –
کتاب جامع عکاسی دیجیتال نوشته بن لاگ و ترجمه شده توسط داریوش اسماعیلی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اختیار علاقه‌مندان به عکاسی است.

1462006406816_akasi950211

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کتاب جامع عکاسی دیجیتال در ۶۲۴ صفحه و در شمارگان یک‌هزار و ۵۰۰ جلد توسط انتشارات فرهنگسرا میردشتی به چاپ رسیده است.

در این کتاب توضیحات مفصلی درباره مطالبی همچون: چشم، ذهن، نور و تصویر، دوربین خود را بشناسید، ساختمان دوربین، انتقال تصاویر، حسگرهای تصویر، مبانی نوردهی، حالت برنامه، نوردهی پیشرفته، یافتن سوژه و ترکیب‌بندی تصویر، نورپردازی، عکاسی با فرمتRaw، پروژه‌های ویژه، جریان کار، جریان کار و ویرایش و اولین گام‌ها، درست کردن سایه‌روشن‌ها، درست کردن رنگ، ویرایش تصویر در فرمت Raw، قالب‌گذاری، تبدیل تصویر به سیاه و سفید، لایه‌، روتوش کردن و جلوه‌های ویژه، چسباندن تصویرهای پانورما به یکدیگر و آمیختن تصویرهای HDR و خروجی آمده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: ویرایش ششم کتاب جامع عکاسی دیجیتال، تغییرهای بسیاری را نسبت به نسخه‌های پیشین به خود دیده است، ولی این تغییرها بیشتر در فصل‌های مربوط به فرآیند پس از تولید صورت پذیرفته‌اند؛ زیرا در عکاسی امروز بیشترین پیشرفت‌ها در زمینه تولید نرم‌افزار رخ می‌دهد.

توسعه نرم‌افزارها به معنی نیاز به آموختن روش کار ابزارهای جدید است، ولی آموزش عکاسی نسبت به گذشته با تغییر چندانی همراه نبوده است. از نظر فنی، بیشتر چیزهایی که باید آموخته شوند، هنوز به مفاهیم بنیادی نوردهی مربوط می‌شوند.

در ادامه مقدمه کتاب جامع عکاسی دیجیتال می‌خوانیم: نیمی از این کتاب به بنیادهای ضروری فرایند گرفتن عکس اختصاص یافته است.

به احتمال قوی در صفحات این کتاب چیزهایی را خواهید یافت که به پیشرفت شما در زمینه عکاسی و دست یافتن به سطح بالاتری از مهارت یاری خواهد رساند.

کتاب جامع عکاسی دیجیتال در قطع خشتی بزرگ با قیمت یک صد و چهل هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه برای اولین بار در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

پیشین
برترین تصاویر جهان در ۸ اردیبهشت ۹۵
پسین
برترین تصاویر جهان در ۱۱ اردیبهشت ۹۵

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست