1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. یلدای دور همی عکاسان در رویای بهشت

یلدای دور همی عکاسان در رویای بهشت

«شب عکاسی یلدا» با حضور تنی چند از عکاسان پیشکسوت و جوان در شامگاه یکشنبه ۲۹ آذرماه با نمایش عکس های مهمانان برگزار شد .

یلدای عکاسان رویای بهشت زین العابدینی آیین سنتی مهمانی و دورهمی شب یلدای سال یک هزارو سیصد و نود و چهار عکاسی کشور با دعوت از برخی عکاسان و نمایش آثار و ذکر خاطرات به میزبانی مدیران شرکت نقش رویای بهشت در محل دفتر این شرکت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی شرکت نقش رویای بهشت، یلدای سال جاری تنی چند از عکاسان از جمله: اسماعیل عباسی ، افشین شاهروردی ، امیرعلی جوادیان ، مسعود زنده روح کرمانی ، ساعد نیک ذات ، حسن غفاری و … با دعوت محسن زین العابدینی و وجیه الله شیرمحمدی میهمان شبی شدند تا در حضوری صمیمانه یک دور همی دوستانه را خاطره کنند .

 

یلدای عکاسان رویای بهشت زین العابدینیدر ابتدای این مراسم از سایت شرکت نقش رویای بهشت به نشانی www.rbphoto.ir رونمایی شد و در ادامه محسن زین العابدینی، مدیرعامل این شرکت در گپ‌وگفتی که با حاضرین داشت، عنوان کرد: امسال تصمیم گرفتیم برای نخستین بار شب یلدایمان را دور هم و با حضور برخی اساتید عکاسی برگزار کنیم بنابراین تصور می‌کنم این مراسم برای همه تازگی  داشته باشد. ما به دنبال پیوند عکس و شب یلدا بودیم که تصمیم به برگزاری شب عکاسی یلدا که با نمایش آثار مدعوین محترم همراه خواهد بود گرفتیم.

یلدای عکاسان رویای بهشت زین العابدینیاسماعیل عباسی، عکاس پیشکسوت کشورمان، با بیان اینکه ما امروز آنقدر گرفتار کارهای شخصی هستیم که متاسفانه دیگر فرصت نمی‌کنیم از حال یکدیگر اطلاع پیدا کنیم، افزود: با برگزاری چنین جلسات خودجوش، می‌توانیم از حال هم جویا شویم و با هم‌‌اندیشی می‌توان راهکاری را جست تا بزرگان عکاسی را تکریم کنیم. پس از عباسی دیگر حاضران نیز به ذکر نکاتی در این خصوص پرداختند.

در ادامه این برنامه هر یک از حاضرین به ذکر صحبت و بیان سخنی پرداختند و خاطرات خود را از شب های یلدایی که تجربه کرده اند بازگو کردند .

کاوه بغدادچی ، آرش حمیدی ، مهدی قاسمی ، سعید فرجی ، عبدالحسین بدرلو ، محمود مروتی ، ساسان مویدی ، سیوا شهباز ، بهزاد ترکی زاده ، شهاب واجدی و سیدمحسن سجادی به همراه هنرمندان سایر رشته ها از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
تسلیت به محضر مسعود امیرلویی و کرامت منظوری
پسین
نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست