1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «مسعود پورجعفری» عکاس گیلانی درگذشت

«مسعود پورجعفری» عکاس گیلانی درگذشت

«مسعود پورجعفری» عکاس صاحب نام و باتجربه عرصه عکاسی مستند، شامگاه شنبه در اثر بیماری سخت درگذشت.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک این عکاس و آموزگار عکاسی پس از مدت ها مبارزه با بیماری سختی که داشت شامگاه شنبه دهم تیرماه در بیمارستان رازی شهر رشت بدرود حیات گفت و دیار باقی را به حیات فانی ترجیح داد و پیکرشان پیش از ظهر روز یکشنبه در باغ رضوان شهر رشت به خاک سپرده شد.
عکاس فقید مسعود پورجعفری متولد سال ۱۳۴۴ در شهر رشت بوده که از سالهای دهه شصت عکاسی و فیلمسازی را همزمان آغاز کرد. مرحوم  پورجعفری که با رعایت اخلاق حرفه ای در حین انجام کار عکاسی حرفه ای یادی نیکو در اذهان عکاسان و هنرجویان خود باقی گذاشت نزدیک به سه دهه در امر تدریس و تربیت نیروهای جوان و مستعد عکاسی فعالیت کرد و عکاسان موفقی را به جامعه عکاسان ایرانی تقدیم کرد.
از عمده فعالیت‌های تدریس وی می‌توان به تدریس عکاسی در دفاتر رشت و رودبار انجمن سینمای جوانان اشاره کرد.


ایشان چندی بود که به عارضه بیماری سخت دچار بود و شامگاه روز جمعه پس از مدت ها تلاش خود و گروه پزشکی در اثر وخامت احوال جسمی به بیمارستان مراجعه و در بخش مراقبت های ویژه(ICU) بستری شد و متاسفانه! در نهایت چشم از دنیا فرو بست.
مسعود پورجعفری متولد سال ۱۳۴۴ بود و در بسیاری از رقابت های محلی و استانی و سراسری نامی درخشان از خود در فهرست برترین ها باقی گذاشت و در اثر بیماری در سن ۵۱ سالگی به دیار حق عزیمت کرد.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر همسر این استاد فقید، سرکار خانم ریحانه ناصح که از عکاسان استان گیلان هستند و فرزندشان فراز پورجعفری که عکاسی جوان و فعال به شمار می روند، به نمایندگی از سوی همکاران و عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرزوی آرامشی در خور برای روح این عکاس فقید و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.
————————————————————————————————————————————————————————————————————————
مراسم ختم آن عکاس فقید عصر روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد فاطمیه محله منظریه شهرستان رشت برگزار می شود.
همچنین مراسم هفتم این استاد روز جمعه ۱۶ تیر ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۷ بر سر مزار ایشان در قطعه هشت باغ رضوان برگزار خواهد شد.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس « وقت عکس » در تالار پویش
پسین
«ویرانی» سارا ساسانی در نگارخانه آرته

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست