1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «نیم نگاه» دنیا طاهری در نگارخانه معرفت

«نیم نگاه» دنیا طاهری در نگارخانه معرفت

دومین نمایشگاه عکس « دنیا طاهری » با عنوان: نیم نگاه و موضوع منظره های نامکشوف از طبیعت ایران در نگارخانه معرفت در تهران در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که دومین تجربه عکاس به شمار می رود، تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر با سعی در نگاهی دیگرگون به محیط پیرامون در مناظر ارایه شده است.
دنیا طاهری متولد اسفند ماه سال ۱۳۶۷ در تهران است و دانش آموخته رشته ارتباط تصویری از دانشگاه علمی کاربردی است که از سال ۱۳۹۲ عکاسی را علاقمندانه دنبال می کند.

دنیا طاهری در بخشی از قاب نخست نمایشگاه عکس نیم نگاه به عنوان عکاس آورده است:
وقتی در جهان هستی می نگرم، زیبایی های بسیاری را در اعماق هر لایه از آن مستتر می بینم. زیبایی های پنهانی که گاه! با نیم نگاهی می توان به وجودشان پی برد. این مکاشفه ها که با هر لحظه دیدن و دیدن و دیدن شکل می گیرند مسیر تعبّدی را برای قدرت هر بیننده و نگاه وی هموار می کند تا هنر دست خالق توانا را به ظریف ترین شکل ممکن دریابد و لذتش را ببرد و هر بیننده ای را به لذت برساند.
من و نگاه من با ابزار دوربین عکاسی هر بار و بار هر «چیلیک – چیلیک» سعی کرده ایم که در مسیر این مکاشفه هیجان انگیز گام برداریم و زیبایی های جهات متغیر و متحرک و اعجاب انگیز را چنان درک و ثبت و عکس کنیم که تا عمر عکاس و توان نگاه او یاری می کند، دیدارکنندگان این عکس ها را نیز در راه این نیایش همراه کنیم و ذهن و روح ایشان را به تفکر در این باره وادارم، تا زیبایی های مغفول این جهان عیان، پنهان نماند.

دومین نمایشگاه عکس « نیم نگاه » ساعت ۱۶روز شنبه ۱۵ دی ماه جاری در محل نگارخانه معرفت گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه داشته است. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۲ دی ماه جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۷ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه معرفت در تهران، نرسیده به فلکه اول شهران، فرهنگسرای معرفت واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه آموزشی «با ایده، از اجرا تا ارایه» در ساحل خزر برگزار شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «خیلی دور خیلی نزدیک» در قزوین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست