1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « آوای میقان » در نگارخانه ماندگار اراک

« آوای میقان » در نگارخانه ماندگار اراک

به مناسبت روز جهانی تالاب ها; نمایشگاه عکس آوای میقان در نگارخانه ماندگار اراک برگزار می شود.

آوای میقان اراک حیات وحشنمایشگاه عکس علی کریمی و محمود کلنگری با عنوان « آوای میقان » از روز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری در نگارخانه ماندگار شهر اراک برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه که به مناسبت روز جهانی تالاب ها و به همت موسسه آوای درنای خاکستری برگزار می شود، ۳۶ قطعه عکس رنگی در اندازه ۷۰ در ۵۰ سانتی‌ متر بر روی شاسی ارائه شده است.

در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس « آوای میقان » آمده است:
« این نمایشگاه که با هدف نمایش جاذبه های زیستی و طبیعی تالاب میقان اراک برگزار خواهد شد تلاش دارد تا با ارائه تصویری واقعی و زیبا از ارزش های تالاب میقان ضمن تاکید بر اهمیت منابع طبیعی و زیستی استان، تلاش برای حفاظت و حراست از آن را یادآور باشد… حفظ میقان روح اراک را جلا و ضربان آن را منظم می کند.»

محمود کلنگری متولد سال ۱۳۶۵ است که در مقطع کارشناسی ارشد رشته گیاه پزشکی تحصیل کرده و ۸ سالی است به صورت خودآموز در حیطه عکاسی حیات وحش و طبیعت فعالیت می کند.

علی کریمی نیز متولد ۱۳۷۲ و مهندس رشته صنایع است و عکاسی را به صورت خودآموخته از سال ۸۶ آغاز کرده و در حال حاضر عکاس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان مرکزی است. وی عضو هیئت موسس انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی نیز می باشد.

نمایشگاه عکس « آوای میقان » ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت . سایر علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه ماندگار در شهر اراک، خیابان مصطفی خمینی، مقابل مجتمع تجاری آسمان واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یادداشت: نقش متقابل عکاسی و گردشگری(۱)
پسین
تالاب میانکاله ، مقصد آتی تور عکاسی چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست