1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « از بازفت تا بلگراد » در نگارخانه اندیشه

« از بازفت تا بلگراد » در نگارخانه اندیشه

نمایشگاهی از آثار عکاسی " مریم آل مومن دهکردی " با عنوان: " از بازفت تا بلگراد " از روز چهارشنبه ۲ مهرماه سال جاری در نگارخانه اندیشه برگزار می شود.

« از بازفت تا بلگراد » در نگارخانه اندیشه

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) این نمایشگاه که پنجمین نمایشگاه انفرادی عکاس به شمار می رود، دربرگیرنده ی تعداد ۴۴ قطعه عکس رنگی در اندازه های گوناگون است شامل عکس هایی از سفر وی به کشور صربستان و شهر بلگراد است.

مریم آل مومن با عکس هایی از طبیعت و مناظری از زندگی عشایری منطقه بازفت را در قالب یک فرهنگ عشایری به بلگراد می برد و در حاشیه سفر به کشور صربستان، اقدام به ثبت و عکاسی از مناظری می نماید که اکنون آن مجموعه را در قالب یک نمایشگاه با عنوان " از بازفت تا بلگراد " ارایه کرده است.
عکاس در معرفی این نمایشگاه بازفت را از بکرترین نقاط ایران دانسته و با نمایش عکس های بازفت در بلگراد تلاش کرده است تا ویژگی های بلگراد و بازفت را از دریچه دوربین عکاسی برای بیننده روایت کند.

آل مومن در ادامه افزوده است: "از بازفت تا بلگراد" گزارش سفر من به کشور صربستان است که در نوروز سال ۱۳۹۳ نمایشگاه عکسی با موضوع معرفی طبیعت منطقه ی عشایری بازفت در آنجا داشتم که در کنار نمایشگاه از دو شهر نووی ساد و بلگراد عکس هایی تهیه کردم که در مجال این نمایشگاه اقدام به انتشار آنها کرده ام.

" مریم آل مومن دهکردی " متولد فروردین ماه سال ۱۳۶۴ و دانش آموخته کارشناسی ارتباط تصویری از دانشگاه اصفهان است.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۸ مهرماه سال جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه اندیشه در تهران، خیابان دکترعلی شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگسرای اندیشه واقع شده است.

پیشین
جایزه ویژه فتوژورنالیسم ایتالیا به عکاس ایرانی رسید
پسین
نمایشگاه « عطر باران » در نگارخانه آشتیانی اراک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست