1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. « انتهای زمین » در مسیر نمایش شهر به شهر به رشت رسید‎

« انتهای زمین » در مسیر نمایش شهر به شهر به رشت رسید‎

نمایشگاه گروهی عکس « انتهای زمین » عصر روز گذشته شنبه ۱۰ مهر ماه جاری در نگارخانه مجتمع خاتم الانبیاء شهر رشت در استان گیلان گشایش یافت.
در این مراسم که با حضور الوند رضازاده ریاست انجمن عکاسان رشت ، افشین میرزایی از عکاسان و دبیر جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی و تنی چند از عکاسان و علاقمندان همراه بود، تعداد ۴۴ قطعه عکس منتخب از مجموعه #انتهای_زمین مورد نمایش قرار گرفت.
الوند رضازاده در ابتدای گشایش این نمایشگاه خطاب به حاضرین اظهار داشت: عکس یک رسانه است و عکاس حامل یک ابزار پیام ساز و آنچه در طی این فرایند به مخاطب می رسد پیامبری است.
عکاسان مجموعه نمایشگاه عکس کویر ، انتهای بی پایانِ رازآلودگی زمین خفته درانزوایی ابدی ، مهد زایش زمین سترون سرزمین بادهای رها و ماهورهای روان را به وسعتی که بی انتهاست چنان در قالب عکس کشیده اند تا با قلم نور در چشم و ذهن ایشان تصویری جذاب از اکوتوریسم کشور ایران را برای هر علاقمند و ایرانی و طبیعت گردی ترسیم کرده و در بین رمل ها روایت زیبایی بکر طبیعت را حکایت کنند ….
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این شرح است: مریم اسدی، سارا ابالصدق، مهری راست قدم، سهیلا خانمیرزایی، ابراهیم باقرلو، سمانه میلانلو، ماهرخ شش بلوکی، فاطمه میرالی، سجاد هاشمی، جواد میرزاپور ، عرفان علی پور، روح الله سنجرانی، آزیتا قاسمی ، زهره حسینی جم، منوچهر صرامی، فاطمه حجازی ، محمدرضا رحیمی، مریم خداوردی، مائده موحد ، فاطمه حسینی لاهیجی، معصومه حضرتی، نسرین رستمی، فرزانه بی آزاران ، سعید مقدم، حمیده فنایی، صبوره منتظرین، فاطمه افشار، معصومه اصغری، سارا فیروزی، اعظم حشمتی، محمدرضا زارع، حسین عصاری، محسن سلیمی، میترا محمدی، ایمان میری، زهرا نیاورانی، طیبه خداوردی، مهدیه زینی اسکویی، مجتبی محسنی، سپیده سیرانی، محمدرضا خرازی، مجید وفایی و ملیحه فرهادی .
این نمایشگاه تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه همه روزه پذیرای حضور علاقمندان است.

عکس ها: پریناز جهان مهمانی و افشین میرزائی

پیشین
گشایش نمایشگاه عکس آهنگ آفتاب
پسین
عکاسی و چالش‌ های آن در جهان معاصر

به تازگي منتشر شده

۳ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • بدون شک استمرار این حرکت بزرگ در قالب مجموعه نمایشگاه های انتهای زمین نشانگر غنای این آثار و جاذبه برای مخاطبین آن است که زیر چتر پایگاه عکس چیلیک به ثمر نشسته است و امیدوارم صاحبان این آثار, ارزشمندی و بزرگی این حرکت را مورد توجه قرار داده و به استمرار آن همت گمارند.

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸

    باعث بسی افتخار است که نمایشگاه انتهای زمین شهر به شهر در حال گردش است.
    باید از پایگاه عکس چیلیک سپاسگزار بود که چنین همت والا و پشتکار، در این حرکت داشته و بسیار ستودنی است.

    پاسخ
  • ایمان میری
    ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵

    انتهای زمین زمینه ساز سنتی نوین در عرصه عکاسی ایران شد که حاکی از تساهل، تفاهم و مدیریت صحیح است. این نمایشگاه رکوردها را جابجا کرد و مرزشکنی و نوگرایی را ترویج می کند. امیدوارم تجربه برگزاری آن در همه عرصه ها ترویج یابد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست