1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « دانه های شن » پروانه کامیابی در نگارخانه آرته

« دانه های شن » پروانه کامیابی در نگارخانه آرته

نمایشگاهی از آثار عکاسی پروانه کامیابی نیا با عنوان « دانه های شن » از روز ۱۸ تیرماه جاری در نگارخانه آرته گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، عکاس در این نمایشگاه تعداد ۱۳ قطعه عکس از درختان را که در شرایطی خاص از بازتاب نورو به سبک نقاشی ثبت و ارایه شده اند به نمایش گذاشته است.

نگارخانه آرته پروانه کامیابیدر بخشی از قاب نخست این نمایشگاه به عنوان استیتمنت نمایشگاه آمده است : هدف از در نظر گرفتن شرایط خاص نوری در این مجموعه، برای انعکاس دقیق نور و اثر آن بر روی سوژه بوده است. منظره ای با یک دانه شن در حقیقت نشان دادن اشیایی هست که در حقیقت آنها خود را نمیبینند و بی رنگ، بی بو، بی صدا، بی شکل و بی درد در این دنیا وجود دارند.
این فقط تشبیه ماست.
آن ها بی هیچ دلیلی بودن خود را ادامه میدهند و نگاهمان، لمس کردنمان به کارشان نمی آید .

پروانه کامیابی نیا متولد مردادماه سال ۱۳۶۵ در تهران هستند و از سال ۱۳۹۲ عکاسی را علاقمندانه ، به شکل حرفه ای تجربه می کنند.

نمایشگاه عکس « دانه های شن » ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ تیرماه در نگارخانه آرته گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه سال جاری، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند .
گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری آرته در تهران ، خیابان ملاصدرا ، خیابان شیراز جنوبی ، پایین‌تر از پل بزرگراه شهیدهمت ، بلوار علی‌خانی ، بیست‌متری گلستان ، دوازده متری دوم ، شماره ۳ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« حسن غفاری » در غم سوگ پدر
پسین
سلسله گفت وگوهای اقتصادی با عکاسان در شبکه اقتصاد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست