1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. آثار برتر عکاسان «چیلیک» نقد می‌شود

آثار برتر عکاسان «چیلیک» نقد می‌شود

آثار برتر عکاسان «چیلیک» نقد می‌شود»
url-71.jpg

با آثار ارائه شده توسط عکاسان «چیلیک» از سفرهای عکاسی، نشست علمی و آموزشی نقد عکس و تحلیل نگاه عکاسان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست که ساعت ۱۴ در دفتر رسانه «پایگاه عکس چیلیک» (Chiilick.Com) برگزار می‌شود، آثار عکاسان همسفر با تورهای عکاسی این رسانه که عکس‌های برترشان را برای حضور در این نشست به اشتراک گذاشته بودند، مورد تحلیل و نقد قرار می‌گیرد.

در این نشست که پس از برگزاری هر یک از تورهای عکاسی «پایگاه عکس چیلیک» برگزار می‌شود، در سه مرحله همسفران پس از مشاهده عکس‌ها، در جریان تور قرار گرفته و آثار در مرحله دوم بدون نام عکاس، ارائه و نقد شده و در دور نهایی ضمن انتخاب نگاه‌های برتر، مورد معرفی جمع حاضر قرار خواهند گرفت.

مهدی سروری -مدیرمسئول رسانه “پایگاه عکس چیلیک”- برگزاری این نشست‌ها را پس از برگزاری هر سفر عکاسی لازم دانست و گفت: اهمیت نقد و بررسی آثار تولید شده توسط عکاسان جوان، ارزش‌گذاری به زحمات عکاسانی است که با صرف هزینه‌های علاقه‌مندی، احساس، زمان و محاسبات، به تولیداتی دست پیدا کرده‌اند که اگر به بوته‌ی نقد کشیده شود، صاحب نگاه را یک گام به جلو پیش خواهد برد. اگر عکاس جوان در این مرحله ظرفیت نقد شدن و ادبیات به نقد کشیدن را بیاموزد، سیر دانش و تجربه را در میان گروه برای خود هموار کرده است.

او افزود: بی تردید معرفی صحیح مشخصات لازم برای حضور در یک گروه هنری سلامت، متعهد و هدفمند، در پشتیبانی تعلیم دانشجویان و جوانان ما موثر است و با توجه به افزایش محیط‌های مدعی آموزش و مجری سفرهای گروهی عکاسی، تنها روش تامین امنیت روانی آن‌ها، معرفی دقیق و بالا بردن آگاهی علاقه‌مندان و جوانان و دانشجویان در انتخاب و حضور در این گروه‌ها است.

سروری برگزاری تورهای عکاسی ارزان و با شرایطی ویژه برای اقشار دانشجو و علاقه‌مند را از برنامه‌های آتی این سفرهای گروهی اعلام کرد و گفت: از اساتید و مربیان آموزشی درخواست می‌کنیم تا با مشارکت در این برنامه‌ها و تکمیل فرآیند آموزش‌های تئوری در کلاس، به تجربه‌های کارگاهی عکاسان جوان نیز بپردازند.

نشست نمایش آثار برتر همسفران و نقد و تحلیل اثر برتر عکاسان ساعت ۱۴ روز پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه، در سالن آموزش دفتر پایگاه عکس «چیلیک» به صورت رایگان، برگزار خواهد شد.

حضور تمامی همسفران در این نشست آزاد است و سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند از طریق تماس با شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ هماهنگی‌های لازم را در خصوص حضورشان در این جلسه آموزشی انجام بدهند.

انتهای پیام

پیشین
فرصت دیدن این عکس‌ها را از دست ندهید
پسین
فراخوان دومین دوره جشنواره عکس و پوستر تعاون منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست