1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آثار عکاسان لامردی در فرهنگسرای بهمن تهران

آثار عکاسان لامردی در فرهنگسرای بهمن تهران

نمایشگاهی از آثار عکاسان شهرستان لامرد از عصر روز پنجشنبه ۱۹ اردی بهشت ماه جاری در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن تهران گشایش می یابد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” علی حسن زاده و علی اسدی به عنوان دو تن از عکاسان شهرستان لامرد واقع در استان فارس تعداد ۴۰ قطعه عکس از آثار خود را در اندازه ۴۰ در ۶۰ به نمایش می گذارند.

این دو عکاس جوان لامردی تاکنون توانسته اند در جشنواره های داخلی و بین المللی حائز رتبه های برتر و شایسته تقدیر گردند و در سطح شهرستان لامرد نیز با برگزاری نمایشگاه هایی با موضوعات بومی و محلی همچون جشنواره ماه عکس سودابگرد اشکنان، توانسته اند در زمینه ثبت و نمایش فرهنگ بومی منطقه، گام های موثری بردارند، ازین رو نمایشگاه عکس این دو هنرمند در حاشیه برگزاری ویژه برنامه « درنگی بر فرهنگ لامرد » که از سوی انجمن نمایش شهرستان و با مشارکت شرکت کارخانجات سیمان لامرد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر و همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مدت دو روز در ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن تهران اجرا خواهد شد، در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

علی حسن زاده متولد دی ماه سال ۱۳۶۰ شهرستان لامرد و دانش آموخته کارشناسی رایانه و علی اسدی متولد مهرماه سال ۱۳۶۲ از لامرد و دانش آموخته کاردانی مکانیک خودرو از دانشگاه یاسوج می باشند.

لازم به یادآوری است مراسم افتتاحییه ویژه برنامه درنگی بر فرهنگ لامرد در روز ۱۹ اردی بهشت ماه جاری راس ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای بهمن با حضور جمعی از هنرمندان، شخصیت های سیاسی و فرهنگی، اساتید دانشگاه و دانشجویان لامردی برگزار خواهد شد.

زمان گشایش نمایشگاه عکس نیز عصر روز پنجشنبه ۱۹ اردی بهشت ماه(ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه) و نمایش این آثار تا فردای این روز ادامه خواهد داشت.
فرهنگسرای بهمن در تهران، میدان بهمن، ابتدای بزرگراه شهیدتندگویان واقع شده است.

پیشین
نگاه عکاس « لادن شجاع » در نشست عکاس ماه نقد شد
پسین
عکس های علی صاحب الزمانی در “سیمای شهر اراک”

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست