1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آثار عکاسان گلستان در نمایشگاه عکس « زمستان یورت »

آثار عکاسان گلستان در نمایشگاه عکس « زمستان یورت »

نمایشگاهی از آثار عکاسان استان گلستان با عنوان « زمستان یورت » با موضوع حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر ، شنبه ۲۴ تیر ماه جاری در محل برج میلاد گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۴۳ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید (به پاسداشت ۴۳ جانباختۀ حادثه) در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از نگاه هشت تن از عکاسان گرگان به نمایش گذاشته می شود.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: عقیل مهقانی، محمدجواد مکتبی، مجید میهن دوست، سید جواد میرحاجی، بهار شقایق، راحله حصاری، هانیه کرامتلو و سحر حسن زاده.
در متن قاب نخست این نمایشگاه به قلم محمدرضا کیوانفر به عنوان گردآورنده عکس های نمایشگاه آمده است: این نمایشگاه حاصل تلاش هشت عکاس کانون عکس حوزه هنری استان گلستان است که در طول واقعه تلخ معدن آزادشهر شبانه‌ روز مشغول ثبت وقایع بوده اند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه درکنار زنده نگه‌داشتن یا دو خاطره جانباختگان این حادثه، تذکر و هشدار به جامعه مسئولان برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه است.

مدیریت و گردآوری آثار بر عهده محمدرضا کیوانفر مسئول کانون عکس حوزه هنری استان گلستان بوده و طراحی هویت بصری این نمایشگاه برعهده محدثه عامری است. ویرایش فایل عکس ها و پردازش آثار نمایشگاه را مهدی ابوالقاسمی و ساخت مستند و مالتی مدیا را میلاد بادلی عهده دار بوده اند.

بنابر اظهار برگزارکننده مقرر شده است تا در آیین گشایش این نمایشگاه عکس ، وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند.
در نظر است تا پس از پایان کار نمایشگاه عکس «زمستان یورت» در برج میلاد، آثار عکاسان در نگارخانه حوزه هنری استان گلستان به نمایش گذاشته شده و پس از آن به همراه عکاسان مجموعه به استانهای دارای معدن ارسال شوند.
نمایشگاه گروهی عکس « زمستان یورت » ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۵ تیر ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
این نمایشگاه در تهران، بزرگراه شهیدآیت ا.. حکیم، برج میلاد، نگارخانه هنر غربی واقع شده است.

 منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تسلیت به عکاس مطبوعات « عباس کوثری »
پسین
نسیم گلی با عکس و حجم و چیدمان « نظام ناحیه‌ای »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست