1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین برگزار می شود

اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین برگزار می شود

آیین اختتامیه و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین همزمان با عصر امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ در مجموعه «عکاسخانه» دولتخانه صفوی در ابتدای خیابان سپه آیین اختتامیه و سپس افتتاح نمایشگاه عکس های راه یافته به جشنواره و تقدیر از عکاسان برگزیده برگزار می شود.

با توجه به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم اردی بهشت ماه سال جاری در این کهن شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر و حضور ۱۸۱ عکاس از استان های سراسر کشور، مراسم اختتامیه این رویداد ملی و اعلام اسامی برگزیدگان، همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس و رونمایی از تمبر اختصاصی این جشنواره در روز جهانی صنایع دستی و با حضور هنرمندان، مسئولان استانی و شهری و مهمان ویژه ملی برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور به مدت دو هفته با نمایش آثار راه یافته، کاندیدای دریافت جایزه، شایسته تقدیر و برگزیده ۴ بخش جشنواره شامل فتوماراتن، معماری، موبایل و آرشیو، پذیرای حضور علاقه مندان است.

اخبار و گزارش های ارسالی از سوی دبیرخانه جشنواره بلافاصله پس از دریافت از طریق سرخط اخبار این رسانه و شبکه های اجتماعی مربوطه منتشر خواهد شد.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تجربه عکاسی طبیعت در ۱۲۰ومین تور عکاسی چیلیک در ییلاق سوباتان
پسین
«عکس‌های درپیش» مهرداد افسری در گالری محسن

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست