1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. اختتامیه نمایشگاه عکس مهر و ماه با حضور مصطفی مکبّری

اختتامیه نمایشگاه عکس مهر و ماه با حضور مصطفی مکبّری

چهارمین نمایشگاهِ عکس مهر و ماه همزمان با غروز روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ با نشست عکاسی پیرامون موضوع نمایشگاه (انسان و زندگی معاصر) به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این نمایشگاه که از روز ۱۰ آذر ، در نگارخانه خیام بابل ، افتتاح شده بود مورد استقبال عکاسان ، علاقمندان و هنرمندانِ استان مازندران قرار گرفت .
در این نمایشگاه که تعداد ۳۴ اثر از ۱۹ عکاس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر ، به نمایش درآمده بود ۱۴ تن از عکاسانِ دانش آموخته ی موسسه ی مهر و ماه بابل و عضوِ گروه عکاسی مهر و ماه و پنج تن از اساتید عکاسی استان: مهدی معصومی گرجی، محسن غلامی، داریوش منصوری، مصطفی میرطالب و میرصفی اندیکلایی و با نمایشگاه گردانی (کیوریتوری) میرصفی اندیکلایی حضور داشتند.
اسامی سایر عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده است: نوید امیری، محمدرضا بوستانی، آمنه حبیب پوریان، سعید دشتبانیان، ایمان ذوالفقاری، مجید رضوی، سینا روحی، زکریا سمایی، سیدامیر سیدی، حسن شیرزاد، محمدجواد صالحی، زهره فلاح پور، غلامرضا قاسمیان، حدیث هاشمیان و یاسر رمضان نتاج.
نشست روز پایانی نمایشگاه به عنوان اختتامیه با حضور مصطفی مکبری و صحبت های ایشان در مورد موضوع نمایشگاه و اهمیتِ دانستنِ چرایی عکاسی و اهمیتِ اندیشه در عکاسی شروع شد.
در این نشست که حدود ۷۰ نفر از هنرمندان، عکاسان و علاقمندان به عکاسی و آقای مقیمی از اعضای شورای شهر بابل و آقای معصومی گرجی معاون فرهنگی حوزه هنری استان و عکاسانِ شرکت کننده و مدعو حضور داشتند با صحبتهای آقایان نبردآموز ( نویسنده و پژوهشگر ) و محمد رضایی ( عکاس ) محسن غلامی ( عکاس ) فرضی ( عکاس ) و خانمها ناهید فراست ( نقاش و مدرس موسیقی ) و مریم نورچی ( عکاس و مدرس هنر ) ادامه یافته و در انتها با صحبت های پایانی میرصفی اندیکلایی خاتمه یافت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
با معرفی برگزیدگان «من و شهر، زشت و زیبا» به کار خود پایان داد
پسین
اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست