1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی راه یافتگان به نمایشگاه چهارمین مسابقه صنعت تاسیسات

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه چهارمین مسابقه صنعت تاسیسات

دبیرخانه چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات با برگزاری جلسه داوری فایل آثار رسیده، اسامی راه یافتگان به نمایشگاه این دوره از مسابقه عکس صنعت تاسیسات را از کد دبیرخانه خارج نموده و معرفی کرد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این داوری که عصر روز جمعه ۱۹ آذر ماه جاری انجام شد، تعداد ۲۰ قطعه عکس از میان فهرست آثار دریافت شده که در مرحله ارزیابی شایسته حضور در بخش داوری تعیین شده بودند، با اتفاق ارا به مرحله نمایشگاه راه یافت.

فراخوان چهارمین جشنواره عکس صنعت تاسیساتمهندس الهام محمدی در گفت وگو با پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت: بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه جاری در سومین همایش تکنولوژی بخار شرکت پاکمن در دانشگاه شیراز با حضور مدیران، کارشناسان و اساتید این حوزه که مرتبط با صنعت تاسیسات می باشد نمایشگاه عکس های راه یافته برگزار شده و جوایز برگزیدگان با اعلام اسامی شان تقدیم خواهد شد.
مهندس محمدی تاکید کرد: لازم است عکاسان راه یافته به نمایشگاه ظرف حداقل زمان ممکن پس از تماس و اطلاع از سوی دبیرخانه، نسبت به ارسال فایل اصلی عکس راه یافته و اعلام شماره کارت یا حساب عکاس جهت دریافت حق التالیف عکس اقدام نمایند.
اسامی عکاسان صاحب اثر در چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیات که با رویکرد انرژی های نوین در حال برگزاری است بدون هیچ ترتیبی معرفی می شوند: محمد آزادی، مجید حجتی، مجتبی محسنی، امین رحمانی، هومن الماسی، وحید نادری، محمد صادقلو، عبدالرضا روشن، مسعود محمدی، اسحاق آقایی، هامان جوادی، محمدرضا سمایی، احمد صالحی، احمدرضا کریمی، هادی دهقانپور، شهروز جلالت.
بنابر اعلام دبیرخانه و متن فراخوان: یک سکه تمام بهار آزادی + یک سکه ربع بهار آزادی + تندیس+ لوح تقدیر برای نفر نخست این مسابقه
یک سکه نیم بهار آزادی + یک ربع سکه بهار آزادی+ تندیس+ لوح تقدیر برای رتبه دوم در این مسابقه
و یک سکه تمام بهار آزادی + تندیس+ لوح تقدیر برای برگزیده با عنوان نگاه ویژه  در نظر گرفته شده است.
بنابر متن قید شده در فراخوان، بر اساس نظر میهمانان و حاضرین در این همایش به عکس منتخب از نگاه دیدارکنندگان با عنوان « نگاه ویژه » که دارای رویکرد برگزارکننده مبنی بر « صنعت تاسیسات و انرژی های نوین » باشد، یک قطعه ربع سکه بهار آزادی + لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

مهندس محمدی از مهدی سروری به عنوان دبیر هیات داوران چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات و از سیدمصطفی حسینی، محمدحسن دامیتام و مهندس امیر شمشیری (کارشناس تاسیسات) به عنوان داوران عکاس و کارشناسان چهارمین جشنواره عکس صنعت تاسیسات نام برد که برای انتخاب نهایی فایل های ارزیابی شده در جلسه داوری حضور یافتند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان نمایشگاه ملی عکس فرش فراهان
پسین
تمدید مهلت در جشنواره سراسری عکس سال ارسباران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست