1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی عکاسان راه یافته به جشنواره منطقه ای عکس عشایر

اسامی عکاسان راه یافته به جشنواره منطقه ای عکس عشایر

دبیرخانه جشنواره منطقه ای عکس عشایر ، پس از انجام ارزیابی و برگزاری نشست داوری ، اسامی راه یافتگان به این جشنواره را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره منطقه ای عکس عشایر کلیبر، اسامی هنرمندان عکاس شرکت کننده در این جشنواره بعد از مرحله داوری مشخص و معرفی شد.
عکس عشایر بعد از برگزاری مراحل ارزیابی و داوری آثار رسیده، هیئت داوران جشنواره منطقه ای عکس عشایر، ۵۳ قطعه عکس از سی شرکت کننده را در بخش های تک عکس و مجموعه عکس به مرحله نمایشگاهی این جشنواره پذیرفت.

اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه بشرح زیر می باشد:
پرویز انصاری اوزی از کلیبر، رضا بگلری از اهر، محمدرضا بهمرام از اهر، هاشم توحیدی از تالش، زهرا جعفری از اهر، ساسان جواد نیا از تالش، مهدی حیدری نژاد از تالش، علیرضا رادمان از اهر، فرهاد زرگریان اهری از اهر، احمد زعفری هشتچین از هشتچین، مقصود سامع سردرودی از تبریز، فرزین سوری از تبریز، بابک شعبانی از تبریز، اختیار طاهری از کلیبر، میلاد طاهری از کلیبر، رحیم عباسی از مرند، یوسف عبدالی از اهر، فرشید فرج الهی از کلیبر، رضا فلاحی مطلق از مراغه، حامد قاسمی از اهر، سعید قاسمی از اهر، صابر قاضی از تبریز، ملک ناصر قربان زاده از تبریز، پرویز گلی زاده از اهر، سیده نیلوفر محمودیان از زنجان، ایران مهدی پور از اهر، توحید مهدی زاده از اهر، سامان موسی پور کلیبر از کلیبر،علی نوجوان از اهر، حسن وحدانی از تبریز.

امور ارزیابی و داوری آثار این جشنواره را محمد عباس زاده، هادی فائزی، کریم ارجمند، جلال شمس آذران و کمال شب خیز برعهده داشتند.

ترویج و تبیین جایگاه ویژه ی عشایر و روستائیان منطقه در تصمیم گیری های خرد و کلان، تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایر منطقه و نقش روستائیان و عشایر منطقه در تبیین و ترویجِ ارزش های اسلامی و اخلاقی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
همچنین تبیین نقش روستائیان و عشایر منطقه در دفاع مقدس، نقش آئین ها و رسوم بومی روستائی و عشایر منطقه در زندگی امروزی آنها، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر منطقه در تولید سرانه استان و تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر منطقه در جذب گردشگر از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی و هنری محسوب می شود.

جشنواره یاد شده در سه بخش مسابقه، جنبی و مهمان با شرکت هنرمندانِ استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان، از بیست و سوم تا بیست و ششم شهریور ماه جاری در شهرستان کلیبر برگزار می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب نمایشگاه عکس « گیلان نمای نزدیک » منتشر شد
پسین
افتتاح نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « هفت »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست