1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اصفهان میزبان آثار عکس فیروزه تبریز شد

اصفهان میزبان آثار عکس فیروزه تبریز شد

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اعلام کرد: آثار دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه در شهر اصفهان برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، حسین نجفی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۶۰ اثر از آثار عکاسان دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه جهت بازدید هموطنان اصفهانی از هشتم تیر ماه به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می شوند.

وی ادامه داد: این آثار در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر و بصورت فوم برد چاپ شده است و درگالری موزه هنرهای اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

نجفی یاد آور شد: این عکسها آثار برگزیده ۲۰ تن از عکاسان سراسر کشور است که سال گذشته در دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه در آذر ماه سال گذشته در تبریز برگزار شده بود شرکت کرده بودند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد: جشنواره سراسری عکس فیروزه آغاز فصلی نو در حرکت رو به رشد فعالیت های فرهنگی در سطح شهر تبریز باشد و سازمان بتواند با استفاده از نگاه هنرمندانه عکاسان شرکت کننده در این جشنواره به چشم اندازه تازه و درکی جدید از شهر تبریز برسد.

وی یادآور شد: سومین جشنواره عکس فیروزه نیز از اول تا پنجم مرداد ماه سالجاری در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه این جشنواره یکی از معدود جشنواره های عکاسی زنده قاره آسیا به شمار می رود افزود: دومین جشنواره عکس فیروزه در سال ۸۸شاهد ثبت نام ۵۶۰ عکاس برجسته بود.

در دومین جشنواره عکس فیروزه بیش از ۴۰ هزار بار در مقابل دوربین های عکاسان بومی و غیر بومی ژست گرفته بود.

پیشین
مریم زندی مدرک درجه یک هنری وزارت فرهنگ و ارشاد را نپذیرفت
پسین
بامداد امروز هفدهمین تور عکاسی چیلیک به یوش رفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست