1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه شماره ۲ دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس نگاران

اطلاعیه شماره ۲ دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس نگاران

دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس نگاران با ارسال متن دومین اطلاعیه صادر شده به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک توجه عکاسان شرکت کننده و متقاضیان حضور را به نکاتی جلب کرد.
در متن رسیده از سوی این دبیرخانه این جشنواره توجه عکاسان را به این نکات جلب شده است:
۱- بخش ویژه ی سیستان و بلوچستان شامل: تمامی عکس هایی که با رویکرد استانی، معماری، طبیعت، پرتره، عکاسی شب، عکس های خانوادگی و آرشیوی و … در محدوده ی جغرافیایی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده باشند، می شود.
تصاویری که در گذشته با شیوه های مختلف عکاسی (نگاتیو، اسلاید و …) ثبت و ضبط شده باشند و مشمول تعریف تاریخچه ی سیستان و بلوچستان است.
از تمامی عکاسان ایران زمین (آماتور و حرفه ای) و مردم استان دعوت می شود از این فرصت مناسب استفاده نمایند و عکس هایی را که در طول سالیان گذشته از فضای این استان ثبت کرده اند، در بخش ویژه ی سیستان و بلوچستان ارسال نمایند.
لازم به تاکید است این آثار از نظر زمانی محدود به تاریخ خاصی نمی باشند و تنها می بایست در محدوده ی جغرافیایی این استان ثبت شده باشند.
عکاسان دقت نمایند که عکس ها بدون واتر مارک و یا هرگونه نشانه گذاری ارسال شود.
[highlight]آخرین مهلت ارسال اثر در این بخش ۵ آذرماه ۱۳۹۷ می باشد[/highlight] و هر عکاس می تواند ۱۰ اثر در این بخش ارسال نماید.
۲- کلیه شرکت کنندگان می توانند در هر دو بخش اردویی و ویژه سیستان و بلوچستان جشنواره شرکت نمایند.
۳- عکاسان دقت کنند برای ثبت نام در بخش اردویی جشنواره، می بایست قبل از بارگذاری رزومه بصورت پی دی اف، شهر مورد علاقه شان را انتخاب نمایند.
۴- تکمیل اطلاعات پروفایل عکاسان در سایت ضروری است و این اطلاعات در تسریع فعالیت های دبیرخانه موثر خواهد بود.
۵- عکس پروفایل می بایست عکس پرسنلی باشد. این عکس جهت صدور کارت و مجوز عکاسی استفاده می شود.
۶- شرکت کنندگان دقت داشته باشند [highlight]آخرین مهلت ثبت نام در اردوها ساعت ۲۴ –پایان روز جمعه ۲ آذرماه ۱۳۹۷ می باشد[/highlight] و پس از این زمان، قسمت ثبت نام در اردوی جشنواره عکس نگاران بسته خواهد شد و امکان ثبت نام به هیچ وجه، امکان پذیر نخواهد بود.
۷- انتخاب عکاسان جهت اردو بر عهده ی شورای اجرایی جشنواره می باشد و تمامی تصمیمات جشنواره بر عهده ی دبیرخانه ی جشنواره است. از عکاسان شرکت کننده انتظار می رود که به تصمیمات این دبیرخانه احترام بگذارند.

دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست نقد عکس و انتخاب نگاه برتر عکاسان در کویر برگزار شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکاسی و مالتی مدیا با عنوان «خیرگی» در نگارخانه شمیده

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست