1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. افشین میرزایی و سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

افشین میرزایی و سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

در واپسین ساعات باقیمانده به مهلت ارسال فایل عکس به دبیرخانه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی دبیر این جشنواره با ارسال پیامی به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به عنوان حامی رسانه ای این جشنواره، مطالبی را با شرکت کنندگان در میان گذاشت.
در متن دریافتی از سوی افشین میرزایی دبیر این جشنواره آمده است:
می دانیم پیمودن مسیری که در آن قدم نهادهایم، سهل و خالی از اشکال نبوده و نیست. ایمان داریم که با همیاری و همدستی هنرمندان عزیز، این مسیر را با هم خواهیم پیمود.
جایگاه خود را می دانیم و صمیمانه همراهی و همیاری عکاسان عزیز را طلب می کنیم.

از آن جا که تنها چند ساعت تا انتهای مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دو سالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی باقی مانده است؛ و از آنجا که طی روزهای اخیر تماس های زیادی از سوی علاقمندان در رابطه با موضوع دو سالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی مطرح شده است. لازم می دانیم تا بار دیگر از هنرمندان دعوت کنیم تا مطالب ونمونه های ارایه شده با عنوان منتخب ادوار نخست و دوم در بخش نگارخانه چیلیک ChiilickGallery.com و اخبار پایگاه عکس چلیلیک و نیز تارنمای رسمی موسسه سبزکاران (www.sabzkaran.com) را بازبینی نمایند.

اطمینان داریم که با مطالعه مطالب یاد شده و رویت نمونه های آثار ذکر شده، تا حدود زیادی ابهامات و پرسش های عکاسان عزیز برطرف خواهد شد.

ضمن اینکه دبیرخانه سومین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی، طبق روال برنامه ریزی خود، آمادگی دارد و خود را در قبال پاسخگویی به سوالات مخاطبین مسئول می داند؛ و اطمینان می دهد که در این پاسخگویی تمام تلاش خود را جهت رفع ابهامات در رابطه با موضوع سرمایه اجتماعی بکار گیرد که در بایگانی عکاسان عزیز تصاویری با موضوع سرمایه اجتماعی وجود دارد که ممکن است خود از آن بی خبر باشند؛ بنابراین با بررسی بیش تر شناخت این آثار ممکن خواهد بود.

قبول داریم که ممکن است، « سرمایه اجتماعی » موضوعی غیرمعمول، سنگین، خاص و مبهم، نزد عکاسان باشد، با این حال خاطر نشان می کنیم که این جریان در مورد اکثریت افراد جامعه صدق می کند و مختص عکاسان نیست.
در واقع اهمیت پرداختن به موضوع سرمایه اجتماعی است که دلیل برنامه ریزی و برگزاری دو سالانه عکس سرمایه اجتماعی شده است.
بار دیگر تاکید می کنیم «در این دو سالانه به دنبال نگاه های متفاوت و مصادیق کمتر دیده شده از عنوان و موضوع « سرمایه اجتماعی » هستیم و البته در قبال درخواست زمان از سوی علاقمندان به مشارکت و حضور در سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی هم تابع رای و نظر شورای برنامه ریزی که عصر امروز شنبه ۲۰ آبان ماه، جلسه نشست دارند عمل خواهیم کرد».
سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی با دبیری افشین میرزایی و داوری کریم ملک مدنی، مهدی منعم و الوند رضازاده در حال برگزاری است و بنابر متن فراخوان، ۲۰ آبان ماه جاری آخرین مهلت ارسال فایل عکس به دبیرخانه این جشنواره عکس است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دکتر گوهری: عکاسان نقش مهمی در معرفی سیستان وبلوچستان دارند
پسین
رزومه های ارسالی به جشنواره من و شهر زشت و زیبا بررسی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست