1. خانه
  2. اخبار
  3. (اول اردیبهشت،‌ آخرین فرصت شرکت در یادواره عکس یاران حسین(ع

(اول اردیبهشت،‌ آخرین فرصت شرکت در یادواره عکس یاران حسین(ع

عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی برای شرکت در اولین یادواره عکس یاران امام حسین (ع) تا اول اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند.  
به گزارش حیات ،مؤسسه ناجی هنر در راستای گسترش فرهنگ اعتقادی، مذهبی و ترویج ارزش‌های والای نهضت حسینی، حضور یاد و نام امام حسیــــن (ع) در زنــــدگی و فرهنگ عامه و نقش جاودانه و حیات بخش اباعبــــدا… الحسیــــن، یـادواره عکس یاران حسین (ع) را با موضوع یاد و نام امام حسین (ع) در زندگی و فرهنگ مردم برگزار می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مضامین باورهای حسینی در رفتارهای فردی و اجتماعی، خانواده و فرهنگ عاشورا،انضباط اجتماعی،احساس امنیت در مکتب حسینی، فرهنگ شهادت،اعتقادات دینی و جوانان،آئین و سنن ملی و ترویج شعائر دینی و آداب و رسوم محلی در این مسابقه شرکت کنند.
شرکت تمامی عکاسان در این مسابقه آزاد است و هر عکاس می تواند ۱۰ قطعه عکس به صورت مجموعه و یا تک عکس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کند.
عکس‌های سیاه و سفید بایستی در اندازه ۴۰×30 سانتی متر چاپ و ارسال شود و همچنین لازم است CD عکس‌های ارسالی نیز با فرمت JPG یا TIFF در اندازه۴۰×30 سانتی متر و ۳۰۰DPIبه همراه عکس‌ها ارسال شود.
آثار راه یافته به نمایشگـــاه عودت داده نمی‌شود و به ازای هـــر عکس پذیرفتــه شده مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال به صاحب اثر پرداخت خواهد شد.
عکس‌های پذیرفته شده به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و به تمام عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته باشد یک جلد کتاب نمایشگاه اهداء خواهد شد.
جوایزی که برای این مسابقه درنظر گرفته شده است به شرح زیر است:
نفر اول، تندیس یادواره، دیپلم افتخار، ۱۰ سکه بهار آزادی
نفر دوم، تندیس یادواره، دیپلم افتخار، ۸ سکه بهار آزادی
نفر سوم، تندیس یادواره، دیپلم افتخار، ۶ سکه بهار آزادی
نفر چهارم، تندیس یادواره، دیپلم افتخار، ۴ سکه بهار آزادی
نفر پنجم، تندیس یادواره، دیپلم افتخار، ۲ سکه بهار آزادی
آخرین مهلت ارسال آثار اول اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شده است و ۱۰ اردیبهشت‌ماه نیز آثار ارسالی داوری خواهد شد.
نمایشگاه آثار پذیرفته شده و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان نیز خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
دبیر یادواره علیرضا کریمی صارمی است،مهدی هادی‌فر مدیریت اجرایی این یادواره را بر عهده دارد و علیرضا اله دادیان نیز مشاور فنی و هنری این مسابقه است.
مجتبی آقائی، محمد مهدی رحیمیان، دکتر محمد ستاری، یدالله عبدی و گیتی نوروزیان نیز در ترکیب هیئت داوران نخستین یادواره عکس یاران امام حسین (ع) قرار دارند.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه یادواره واقع درخیابان شریعتی، تقاطع همت، ورودی پاسداران، بین سروستان سوم و چهارم، پلاک ۶۵/۱، طبقه ۵، واحد ۱۷ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های
۲۲۸۶۴۱۲۱ – ۲۲۸۶۴۱۶۱ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست