1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بامداد امروز هفدهمین تور عکاسی چیلیک به یوش رفت

بامداد امروز هفدهمین تور عکاسی چیلیک به یوش رفت

هفدهمین تور عکاسی چیلیک همزمان با اولین ساعات بامداد امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۸۹ در سفری یک روزه از مقابل دفتر مرکزی این پایگاه در تهران عازم استان مازندران شد.

بامداد امروز هفدهمین تور عکاسی چیلیک به یوش رفت

مطابق با هماهنگی های انجام شده با سازمان میراث فرهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته، همسفران هفدهمین تور عکاسی این پایگاه همزمان با طلوع آفتاب در دشت شقایق های منطقه خواهند بود و پس از حضور و عکاسی در این دشت، عازم شهرستان نور و روستای یوش شده و ضمن دیدار از خانه علی اسفندیاری – نیما یوشیج – شاعر معاصر، از بافت سنتی کوچه باغ های این روستا به عکاسی خواهند پرداخت.
تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن برخورداری از روحی صمیمی و محتوایی کارگاهی، آموزشی، محلی مناسب برای ارتباط بین همسفران و کاربران این پایگاه بوده و در طول مسیر و محل مقصد، مجالی است تا با طرح بحث و انجام گفتگوهای لازم، زمینه تجربه و فعالیت صحیح تر در فضای پایگاه فراهم شود.

علاقمندان جهت اطلاع از چگونگی و نحوه حضور در تورهای بعدی این پایگاه به مقصد: جنگل ابر، کویر مرنجاب، روستای ابیانه، منطقه ماسال، قلعه رودخان، شهرک تاریخی ماسوله، شهرهای دامغان و شاهرود، کاشان، یزد، شیراز و … می توانند با شماره های ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.

پیشین
اصفهان میزبان آثار عکس فیروزه تبریز شد
پسین
هفدهمین تور عکاسی چیلیک در روستای یوش برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست