1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بانوان عکاس پایگاه عکس چیلیک از شهرستان خوانسار عکاسی کردند

بانوان عکاس پایگاه عکس چیلیک از شهرستان خوانسار عکاسی کردند


خبرگزاری بین المللی زنان ایران : بانوان
عکاس و علاقمندان به موضوع های زیست محیطی و معماری، در قالب پانزدهمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” همزمان با اولین دقایق بامدادی پنجشنبه ۲۳ اردی بهشت ماه سال جاری از مقابل دفتر این پایگاه، به قصد دیدار و عکاسی از این شهر یگانه در فرهنگ و فقه و تاریخ، عازم شهرستان خوانسار شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری زنان ایران ، این سفر میزبان بیش از چهل نفر از بانوان عکس پایگاه عکس چیلیک و علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی بود تا مطابق برنامه، ضمن دریافت بسته فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات از منطقه خوانسار به منظور اشراف هر چه بیشتر عکاسان گروه بر موضوع، همزمان با نور صبحگاهی در قالب حرکتی گروهی از مقاصد مشخص همچون: دشت لاله های واژگون گلستانکوه واقع در ۱۵ کیلومتری خوانسار، کوچه باغ های محله، خانه حبیبی ها، بوستان و آب نمای سرچشمه، بقعه باباپیر و عکاسی کنند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.

از این رو سایر همسفران با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

خوانسار در ۱۵۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان، در همسایگی شهرستان گلپایگان قرار دارد و با وجود اهالی میهمان نواز، مومن و فرهنگ دوست، از موقعیتی کوهپایه ای برخوردار و دارای ابنیه تاریخی، گذرگاه های سنتی، طبیعتی ناب و خیابان هایی مصفا است که هرساله، اهالی فرهنگ و هنر به ویژه عکاسان را میزبانی می کند.

پایگاه عکس چیلیک ” ضمن تشکر از حضور و همکاری استاد محمد منصوری خوانساری و سرپرستی مهدی سروری، اسامی همسفران پانزدهمین تور عکاسی چیلیک را به مقصد شهرستان خوانسار، به این ترتیب اعلام می نماید:

آزاده افشار، مرضیه امامی، ریحانه اناری، پرنیا پاوپر، مریم پهلوان، مریم حسینی تهرانی، مهتاب حسین مردی، منیره سادات هوشمند، شیما دانشمند، شراره رضایی، سمانه رضایی، آرزو رمضانی، حمیده زرتابی، مهدیه زنجانی، فاطمه زرکوب، لیلا صادق زاده، سارا طاهر مقدس، سعیده فروغی، مریم قربانی، مریم سادات کاشانی زاده، الهام گازری، آزاده گلابگیران، محدثه مداری، منیر مدهوش، مهسا مرسی، ربابه نیازخانی، پریسا وظیفه دوست، سمیه هاشمی، ریحانه هاشمی،.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی این پایگاه در مسیر بازگشت به تهران بنا به رای حاضرین در سفر، به چند تن از همسفران منتخب، هدایایی چون: چندین جلد کتاب های آموزشی عکس، لوح فشرده، فلش مموری  و … تقدیم گردید و همسفران در آخرین ساعت شامگاهی روز پنجشنبه به مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران رسیدند.

از دیگر برنامه های آینده تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” سفر به: روستای طارم، یوش، شیرگاه، ماسال و شهرهای زنجان، یزد، شیراز، بوشهر و … می باشد .

پیشین
نمایشگاه بهمن جلالی در گالری راه ابریشم
پسین
سومین تور عکاسی چیلیک با سفر به دریاچه ” اوان” در منطقه الموت برگزار شد.

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست