1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری سومین نشست « آشنایی با عکاسان پیشگام »

برگزاری سومین نشست « آشنایی با عکاسان پیشگام »

در ادامه سلسله نشست های « آشنایی با عکاسان پیشگام » سومین نشست این برنامه در دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار می شود.
واحد آموزش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در ادامه برگزاری سلسله نشست های « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » ، قصد دارد سومین جلسه این نشست را در قالب برنامه ای آموزشی ویژۀ دانشجویان و علاقه مندان به عکاسی برگزار نماید.
سومین جلسه از سلسله نشست عکاسی « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » با موضوع عکاسی حیات وحش و تعریف و تمایز آن از عکاسی حیوانات به معرفی چهارمین و آخرین عکاس پیشگام و صاحب نام در ژانر حیات وحش خواهد پرداخت. این سلسله نشست ها در تلاش اند تا با برگزاری برنامه هایی ماهانه برپا شده و در هر جلسه به سبک نگاه و نوع پرداخت به موضوع های منظور عکاسان پیشگام و بزرگ جهان بپردازد و در قالب عکس و متن و ویدئو ، زوایای مختلفی از اندیشه و شکل انجام کار عکاس را مورد بررسی، تحلیل و کاوش قرار دهد.

آشنایی با عکاسان پیشگام(3)
هدف از طراحی و اجرای این هم اندیشی های حضوری، بالا بردن سطح دانش عکاسان جوان با تاریخ عکاسی و شیوه های برخورد با موضوع های گوناگون، تقویت و تربیت بخش عینی ذهن، شناخت آثار، روش های کاری عکاسان، گفت وگو پیرامون سبک و چگونگی تحلیل اندیشه و نگاه عکاس است.

آشنایی با عکاسان پیشگام(3)در هر یک از عناوین برنامه ریزی شده در این نشست های عکاسی ، سبک های فراگیر عکاسی از جمله: حیات وحش، مستند، طبیعت و منظره، عکاسی خبری و جنگ، عکاسی خیابانی، عکاسی در شب و عکاسی با فلاش مورد طرح و بحث و گفت و شنود قرار خواهد گرفت.

سومین جلسه از سلسله نشست عکاسی « آشنایی با عکاسان پیشگام جهان » با موضوع عکاسی حیات وحش و عکاسی از حیوانات به معرفی یکی دیگر از عکاسان برتر و صاحب نام در این گرایش عکاسی خواهد پرداخت.

 

این نشست عکاسی عصر روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷ در محل سالن اجتماعات دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار خواهد شد .

شرکت در این نشست ها به صورت رایگان بوده و تمامی عکاسان و علاقه مندان و دانشجویان می توانند ضمن اطلاع و اعلام حضور از این فرصت علمی، آموزشی بهره مند شود.

آشنایی با عکاسان پیشگام(3)در آخرین جلسه که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، به معرفی زندگی، آثار، سبک و شیوه کاری عکاس پرتلاش حیات وحش و جنگل های استوایی آقای «تامِس مَرنت» و همچنین عکاس صاحب سبک و خلاق حیات وحش آقای «نیک برنت» پرداخته شد.

نشست ها توسط سیدصادق موسوی و محمدحسن محمدی اداره خواهد شد که هر دو از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد عکاسی از دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشند.

شایان ذکر است که جلسه بعدی این نشست در اردی بهشت ماه سال جاری به معرفی عکاسان بزرگ و پیشگام در ژانر عکاسی مستند خواهد پرداخت.

علاقه مندان به حضور با توجه به محدودیت در ظرفیت حضور علاقه مندان و پذیرش متقاضیان، ضرورت دارد از طریق تماس با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ ثبت نام خود را اعلام کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

 

پیشین
غار کرفتو در کردستان پذیرای تور عکاسی چیلیک شد
پسین
نخستین مجمع عمومی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر

به تازگي منتشر شده

۳ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام
    من فرصت شرکت در نشست دوم را داشتم واقعا عالی و مفید بود.
    از وقت و زمانی که صرف این نشست نمودم، بهره خوبی بردم.
    از زحمات آقای موسوی در امر تحقیق، پژوهش و ارایه سپاسگزارم.

    پاسخ
  • حسین عصاری آرانی
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۶:۲۵

    همت آقای موسوی برای برگزاری این جلسات تحسین برانگیز است.
    کسب اطلاعات درست در حوزه های تخصصی در دوره ما کار بسیلر سختی است؛ این جلسات امکان به دست آوردن اطلاعات تخصصی عکاسی را به خوبی در اختیار میگذارد.
    این همت از سوی آقای موسوی و این امکان که از سوی پایگاه عکس چیلیک ایجاد شده باید قدر دانی شوند که در کلام نمی گنجد.

    پاسخ
  • جلسات بسیار پربار و جذابیست مخصوصا با گفتار شیرین استادش☺️ به همه دوستان توصیه میکنم وقت بگذارند و شرکت کنند.
    جا دارد همینجا از زحمات و پژوهشهای جناب آقای موسوی عزیز و نحوه ارائه مطالب و همچنین پایگاه عکس چیلیک که چنین فرصتی را برای علاقمندان مهیا کرده تقدیر و تشکر بعمل بیاوریم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست