1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک به ورامین می رود

بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک به ورامین می رود

” پایگاه عکس چیلیک ” در تازه ترین دور از سلسله سفرهای گروهی عکاسی، در قالب سفری یک روزه، همراه با همسفران و کاربران و علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی به قصد دیدار و عکاسی از کارگاه های رنگرزی، فرشبافی و صنایع دستی، و همچنین عکاسی از موضوع های مستند اجتماعی، معماری و فرم، عازم شهرستان ورامین می شود.

بیست و پنجمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” در صبحگاه روز ۱۶ دی ماه جاری حرکت خود را همچون همیشه از مقابل دفتر این پایگاه در تهران آغاز و با یاری خداوند همزمان با غروب همان روز به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران برخواهد گشت.

بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک به ورامین می رود

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین نیاز به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این رسانه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط ” پایگاه عکس چیلیک ” بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

این در حالی است که همسفران با مشارکت خود در انعکاس گزارش تور عکاسی، و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد. تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک ” با هدف عکاسی از: کویر مرنجاب، ابنیه کاشان، ابنیه تاریخی اصفهان، تالاب های انزلی و میانکاله، عشایر دشت مغان، طبیعت آستارا و منطقه کپورچال و … در دست طراحی و برنامه ریزی است.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل کنند.

پیشین
پیام « کاوه بغدادچی » پیرامون مسابقه فرش دستباف ایرانی
پسین
نمایشگاه عکس « مریم زندی » در نگارخانه گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست