1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بیست و چهارمین « تور عکاسی چیلیک » عازم ماسال شد

بیست و چهارمین « تور عکاسی چیلیک » عازم ماسال شد

همسفران و علاقمندان به شرکت در سلسله تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” در ساعت ۲۱ چهارشنبه، دهم آذرماه ۱۳۸۹ در قالب بیست وچهارمین تور عکاسی چیلیک به قصد عکاسی از طبیعت پاییزی و تجربه زندگی و عکاسی در محیط روستا، عازم توابع شهرستان ماسال شدند.

در این تور قریب به چهل نفر از دوستداران عکاسی از طبیعت جنگل و پاییز رنگ ها، بافت های سنتی در معماری روستای چسلی و همچنین علاقمندان به عکاسی از موضوعات مستند و اجتماعی حضور دارند و مطابق برنامه، سفر خود را همزمان با طلوع آفتاب در منطقه ییلاقی شالما آغاز خواهند کرد و شب را در محل روستا و خانه های روستایی اسکان می یابند.

بیست و چهارمین « تور عکاسی چیلیک » عازم ماسال شد

تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن برخورداری از روحی صمیمی و محتوایی کارگاهی، آموزشی، محلی مناسب برای ارتباط بین همسفران و کاربران این پایگاه بوده و در طول مسیر و محل مقصد، مجالی است تا با طرح بحث های علمی آموزشی و انجام گفتگوهای لازم پیرامون فضاهای عکاسی و علاقمندی همسفران، زمینه های لازم برای کسب تجربه ها و فعالیت صحیح تر در فضای کاربری پایگاه عکس چیلیک فراهم شود.

این در حالی است که همسفران با مشارکت خود در انعکاس گزارش تور عکاسی، و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.

لازم به ذکر است مبدا حرکت تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” از مقابل دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر تهران می باشد.
همچنین نیاز به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این پایگاه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط ” پایگاه عکس چیلیک ” بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

در صورت وجود هرگونه پرسش و نیاز به راهنمایی پیرامون نحوه ثبت نام و شرکت در تورهای عکاسی آتی این رسانه، شماره های تماس ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) پاسخگوی علاقمندان است.

 

پیشین
گفتگویی با مرحوم بهمن جلالی درباره عکس فرش دستباف ایران
پسین
یادبود عکاسان شهید سانحه هوایی سی ۱۳۰

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست