1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تارنمای « تاریخ عکاسی ایران » راه اندازی شد

تارنمای « تاریخ عکاسی ایران » راه اندازی شد

تارنمای « تاریخ عکاسی ایران » به واسطه دو تن از عکاسان و کارشناسان تاریخ عکاسی راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، پایگاه تخصصی و تارنمای « تاریخ عکاسی ایران » با مدیریت و کارشناسی دانش آموختگان و فعالان عرصه تحقیق و پژوهش تاریخ عکاسی : مژگان طریقی و نسرین ترابی در محیط شبکه ارتباطی فراگیر جهانی(اینترنت) به نشانی: irphotohistory.com راه اندازی شد.
این تارنما در بخش های : وقایع ، مقالات ، گالری ، انتشارات ، معرفی پژوهشگران ، گاهشمار عکاسی تعریف شده و به ارایه اطلاعاتی متنی همراه با تصاویر و مستنداتی برپایه عکس متمرکز می باشد.

تارنمای « تاریخ عکاسی ایران » به واسطه دو تن از عکاسان و کارشناسان تاریخ عکاسی راه اندازی شد-تصویر خبردر متن گشایش و معرفی تارنمای « تاریخ عکاسی ایران » به قلم این دو عکاس آمده است:
عشق و علاقه به عکاسی و  تاریخ عکاسی ایران سالهاست مورد توجه ما بوده و تلاش کرده ایم در این زمینه فعالیت هایی داشته باشیم .

وب سایت « تاریخ عکاسی ایران » با هدف اطلاع رسانی ، پژوهش  و تبادل نظر پیرامون تاریخ عکاسی ایران شروع به کار کرده است و سعی دارد به ارائه ی مقالات علمی ، معرفی کتاب ها و پژوهشگران این حوزه و اطلاع رسانی وقایع و نمایشگاه های مرتبط با تاریخ عکاسی ایران در داخل و خارج از کشور بپردازد.

سایت پژوهشی تاریخ عکاسی ایران ، از تمامی علاقه مندانی که مقاله و یا عکسی در زمینه تاریخ عکاسی دارند به واسطه لینک «ارتباط با ما» دعوت به همکاری می کند .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « سیاه مثل برف » در نگارخانه دنا
پسین
عکس های « ژوزف پولروس » در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست