1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس ارجمند « محمدصادق حیدری »

تسلیت به عکاس ارجمند « محمدصادق حیدری »

در کمال تاسف و ناباوری مطلع شدیم که عکاس هنرمند کشورمان ” محمدصادق حیدری “ همزمان با عصر روز چهارشنبه، ۱۵ بهمن ماه جاری در سوگ از دست دادن فرزند خردسال شان “محمدحسن حیدری” به سر می برند.

تسلیت به عکاس ارجمند « محمدصادق حیدری »

“محمدصادق حیدری” که در عرصۀ عکاسی مطبوعات و خبری نامی آشنا برای نسل عکاسان متعهد و مصمم است در اهم سوابق کاری خود فعالیت در سرویس عکس روزنامه جوان، خبرگزاری های مهر را دارد و در حال حاضر دبیر سرویس عکس خبرگزاری فارس است.

” پایگاه عکس چیلیک ” به نمایندگی از طرف مدیریت و اعضای این رسانه، فقدان و درگذشت این کودک ۴ ساله را، پس از تحمل دورۀ دو سالۀ بیماری، به محضر این عکاس پرتلاش، همسر محترمه و همچنین عموی شان که از جمله دست اندرکاران عرصه عکاسی هستند، تسلیت گفته و از درگاه حضرت پروردگار، صبر و سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان و همچنین آرامش وافر برای روح آن مرحوم معصوم، آرزو دارد.

مطلع شدیم که مراسم تشییع این کودک روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه انجام گرفته و مراسم ختمی نیز عصر روز جمعه ۱۷ بهمن ماه جاری در مسجد بنی هاشم در تهران، خیابان شهید نامجو، بالاتر از چهارراه معینیه منعقد شده است.

همچنین در مراسمی دیگر از سوی مدیریت خبرگزاری فارس و همکاران این عکاس، در ظهر روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه، مجلس یادبودی پس از اقامۀ نماز در محل خبرگزاری فارس واقع در تهران، میدان فردوسی، ابتدای کوچه شاهرود، برگزار می نمایند.

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس در حوزه هنری مازندران
پسین
نگاه های برتر « طلوع در کویر » معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست