1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس مطبوعات « عباس کوثری »

تسلیت به عکاس مطبوعات « عباس کوثری »

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس مطبوعات و دبیر سرویس عکس « عباس کوثری » سوگوار از دست دادن پدر بزرگوارشان «غلامرضا کوثری» شده اند.
بر اساس پیگیری های انجام شده مراسم تشییع و تدفین مرحوم غلامرضا کوثری در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه جاری از منزل ان مرحوم واقع در تهران، میدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو، خیابان تاجری، خیابان پورعبدی برگزار خواهد شد.

عباس کوثری از مهرماه سال ۱۳۷۳ کار عکاسی خود را آغاز کرد و در طول سالهای گذشته در سرویس عکس روزنامه تهران تایمز، روزنامه شرق، روزنامه‌ جامعه، توس، زن، انتخاب، ایران ورزشی، جام جم، همشهری، نوروز و فتح فعالیت داشته است. ایشان همچنین در روزنامه هایی چون: تایمز، پاریس مچ، اشپیگل و کالرز بنتون سابقه همکاری و فعالیت داشته است.

مراسم ختم و گرامی داشت یاد این پدر فقید عصر روز جمعه ۲۳ تیر ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد قمر بنی هاشم(ع) واقع در تهران، میدان بروجردی، خیابان اندرزگو، خیابان تاجری، کوچه آقارجبی برگزار می شود.

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن فقید سعید، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
رکاب زنی هشت هزار کیلومتری عکاس ایرانی
پسین
آثار عکاسان گلستان در نمایشگاه عکس « زمستان یورت »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست