1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس و مدرس عکاسی ؛ محمد نوروزی

تسلیت به عکاس و مدرس عکاسی ؛ محمد نوروزی

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس و کارشناس مجرب « محمد نوروزی » از روز گذشته – یکشنبه ۱۰ مرداد ماه جاری – سوگوار از دست دادن برادر بزرگوارشان شده اند.

محمد نوروزی | پایگاه عکس چیلیک | www.chiilick.comمحمد نوروزی متولد دی ماه سال ۱۳۴۴ از جمله عکاسانی است که علاوه بر سالها تجربه در امر عکاسی مطبوعات ، پس از دوران بازنشستگی به امر تدریس عکاسی و آموزش نیز پرداخته است.
ایشان از سال ۱۳۶۲ از جمله عکاسان سرویس عکس روزنامه کیهان بوده اند که علاوه بر سالها کار و تلاش و ثبت عکس هایی ویژه از بخشی از رویدادهای معاصر، تجربه همکاری با برخی اساتید و حضور در چندین عملیات را در طی سالهای جنگ تحمیلی دارا بوده و پس از بازنشستگی در سال ۱۳۸۲ علاوه بر کارشناسی و سخنرانی و داوری، مسئولیت بخش عکس فرهنگستان هنر را عهده دار شده و در حال حاضر عضو هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران می باشند.

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک »  ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن برادر فقید، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه آموزش عکاسی یک روزه دوربین.نت برگزار می شود
پسین
نمایشگاه عکس « چهار نگاه » در نگارخانه هپتا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست