1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به محضر هنرمند عکاس « مهدی منعم »

تسلیت به محضر هنرمند عکاس « مهدی منعم »

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس هنرمند « مهدی منعم » سوگوار از دست دادن برادر بزرگوارشان «حسین منعم حق دوست» شده اند.

مهدی منعم از جمله عکاسان مشغول در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و اعزامی در سالهای جنگ تحمیلی میان عراق و ایران است که با پایان یافتن جنگ میان دو کشور همچنان به کار عکاسی از تاثیرات جنگ و ادوات نظامی بر مردمان و ساکنین مناطق مرزی متمرکز است.
منعم پس از سالها تلاش توانست کتاب عکس «معجزه امید» را به چاپ برساند و چندی بعدتر کتاب عکس «قربانیان جنگ» را که حاوی تصاویر مصدومین و مجروحین ناشی از مین های باقی مانده از زمان جنگ را به چاپ و نشر برساند که در نوع خود اثر تالیفی ممتازی به شمار می رود.

مراسم یادبود و ترحیم سومین روز درگذشت مرحوم «حسین منعم» عصر روز جمعه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در شهر رشت، جاده تهران، مسجد آقا سیّد ابراهیم برگزار می شود.

مدیریت، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » به نمایندگی از سوی عکاسان این رسانه، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این عکاس هنرمند و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن مرحوم، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نوروز سال ۱۳۹۸رسید و…(گزارش عملکردسالانه + اسامی همراهان)
پسین
فاضل کاشانی: جشنواره عکس دارالسلطنه قزوین فتوماراتن ایران است

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست