1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. تقدیر «جشن تصویر سال» از عکاسان جنگ و شهدای عکاس

تقدیر «جشن تصویر سال» از عکاسان جنگ و شهدای عکاس

منبع: ایسنا –

 

«جشن تصویر سال» در سیزدهمین سال برگزاری، از عکاسی جنگ و شهدای عکاس تقدیر می‌کند.

1456749277951_20160229_133854

به گزارش ایسنا، ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران، مراسم تقدیر از «عکاسی جنگ» که با نمایش فیلم «چشمِ جنگ» ساخته یوسف حاتمی‌کیا و مهدی برجیان و نمایش منتخبی از آثار شاخص عکاسی جنگ از عکاسان ایرانی همراه است، برگزار می‌شود.

در این مراسم، از شش عکاس دوران جنگ تحمیلی، شهید جاویدالاثر کاظم اخوان و شهیدان عکاس سعید جان‌بزرگی‌، داریوش گودرزی‌کیا، حسین قشقایی‌، حسین آذرنیا و عبدالمناف معراجی‌نیا تجلیل می‌شود.

سیزدهمین «جشن تصویر سال» و جشنواره «فیلم تصویر» به دبیری سیف‌الله صمدیان، از ۳۰ بهمن‌ماه تا ۲۰ اسفندماه در خانه هنرمندان ایران ادامه دارد. مراسم اهدای جوایز و معرفی برگزیدگان این رویداد نیز ۱۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

«جشن تصویر سال» و «جشنواره فیلم تصویر» که بزرگ‌ترین گردهمایی تصویری در ایران به‌شمار می‌رود، امسال در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور (در دو بخش آزاد و جوانان زیر ۲۵ سال)، دو بخش عکس‌های «ایران ما» و «عکس‌های موبایلی» را نیز دارد. به روال معمول تصویر سال، در بخش جوانان زیر ۲۵ سال با رأی هیأت داوران، تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جوایز نقدی بنیاد محسن رسول‌اف به برندگان بخش‌های اصلی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

پیشین
بزرگداشتی برای محمود کلاری در تهران
پسین
عکاسی که لبخند هدیه می‌دهد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست