1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. تور عکاسی از تعاونی‌های برتر برگزار می‌شود

تور عکاسی از تعاونی‌های برتر برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) –

شرایط برای حضور در تور و عکاسی از شرکت‌های تعاونی برتر توسط دبیرخانه جشنواره عکس «تعاون» فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تسهیل شرایط هماهنگی و امکان حضور عکاسان و علاقه‌مندان در شرکت تعاونی‌های برتر، اقدام به طراحی سفرهای نیم‌روزه برای عکاسی از شرکت‌های تعاونی کرده است.

دبیر جشنواره عکس تعاون در این‌باره گفت: امکان شرکت در سفرهای عکاسی نیم‌روزه و حضور در شرکت‌های تعاونی منتخب کشور برای آن دسته از عکاسانی که شرایط حضور در گروه‌های عکاسی را دارند، مهیا شده است.

مهدی سروری با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش در سفر عکاسی از شرکت‌های تعاونی، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده شرکت‌های تعاونی با موضوع‌های کاری گوناگون از جمله معدنی، محصولات غذایی، پرورش شترمرغ، قالی‌بافی، ماهی‌گیران و … در متن این سفرها قرار گرفته‌اند تا متقاضیان بتوانند از شرایط حضور و امکان عکاسی از فرصت‌های فراهم آورده‌شده در ساعت کاری کارگران شرکت‌های تعاونی بهره‌برداری کنند.

دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون، هدف از طراحی و برگزاری سفرهای نیم‌روزه عکاسی از شرکت‌های تعاونی برتر را میزبانی از گروه عکاسان و پشتیبانی از هنرمندانی دانست که علاقه‌مند به حضور و شرکت در سومین جشنواره ادواری عکس تعاون هستند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این برنامه به پایگاه عکس «چیلیک» به‌عنوان پشتیبان رسانه‌ای این دبیرخانه و سایر پایگاه‌های تخصصی عکس و عکاسی در کشور مراجعه کنند یا با شماره‌های ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند.

انتهای پیام

پیشین
حضور پررنگ عکاسان ایرانی در خارج از کشور
پسین
« از میان ما » و گالری ایده پارسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست